Gå til innhold

Reisebrev fra ferie igjennom 12 land og over 13 000km.

Trollet_
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 78
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

fint reisebrev.. gleder meg til fortsettelsen.. har hatt mange av disse turene selv og jeg må si jeg elsker de turene...!! reiste til nurburgring nå i høst en gjeng, jeg i e39 540'en min... deilig tur, men bruker nok litt mer fuel en din 530d.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Så artig og høre :) skal jobbe videre med det så snart jeg fåt tid... Kan virkelig anbefale en tur av denne typen, man kjeder seg ikke et halvt sekund og får se så utrolig mye mer enn på en chartertur til en eller annen by. Vi kommer iværtfall til og gjøre dette flere ganger, Har planer om Øst-europa en gang og kansje USA til kommende sommer, i USA blir vi vel pent nødt til og leie bil, noe som med en gang drar opp utgiftene mange hakk.

Prikken over i'en hadde vært om vi hadde kjøpt oss et greit speilrefleks før ferien, bildene ble vel helt ok med et olympus kompaktkamera av den bedre typen. Men sto der med skjegget i postkassa ved mange flotte utsiktsmotiver og i utstillingen på BMW-welt osvosv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så artig og høre :) skal jobbe videre med det så snart jeg fåt tid... Kan virkelig anbefale en tur av denne typen, man kjeder seg ikke et halvt sekund og får se så utrolig mye mer enn på en chartertur til en eller annen by. Vi kommer iværtfall til og gjøre dette flere ganger, Har planer om Øst-europa en gang og kansje USA til kommende sommer, i USA blir vi vel pent nødt til og leie bil, noe som med en gang drar opp utgiftene mange hakk.

Prikken over i'en hadde vært om vi hadde kjøpt oss et greit speilrefleks før ferien, bildene ble vel helt ok med et olympus kompaktkamera av den bedre typen. Men sto der med skjegget i postkassa ved mange flotte utsiktsmotiver og i utstillingen på BMW-welt osvosv...

Vi skal absolut gjennomføre turen til sommeren. Hovedsaklig fra Tromsø til Kiel, så gjennom de største byene og nedover til Calais og med båt over for å besøke London noen dager. Etter det, Paris, Nice(Monacco) Venezia, Munchen, Nurnberg (Ringen), Praha, Berlin og deretter hjem. Har bestillt Canon D550 så bilder får vi vell ta nok av :)

Nå har jeg abonnert på tråden din å får vell varsel når du skriver resten :) Vi gleder oss.

Sant som du sier, lite får man oppleve ved charterturer.

Usa ja, da må du ordne ett nytt reisebrev :)

Godt nytt år :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nürnberg har jeg vert i også! Kjøpte kart på bensinstasjon i Tyskland, fant sånn ca området ringen skulle ligge i, og det som hørtes nærmest ut som Nürburg var Nürnberg. Tenkte at det sikkert var en annen skrivemåte og siden det ikke var noe annet som lignet, satt vi kursen mot Nürnberg. Stussa litt når vi kom fram over hvor lite ring-orientert plassen var, ikke noe tegn til ringen i det hele tatt. Stoppet ved et infoskilt, ringen var ikke nevnt en eneste gang. Fant ut at her måtte gps'en trå til, så vel 10mil senere var vi på plass ved Nürburg!

Men for all del, Nürnberg er en fin liten landsby det også, ta gjerne turen! Fin vei mellom Nürnberg og Nürburg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...