Trollet_ Skrevet November 13, 2011 Forfatter Share Skrevet November 13, 2011 Fant en liten filmsnutt fra imellom Hamburg og Amsterdam, ligger sist i førstepost Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
paukri Skrevet November 13, 2011 Share Skrevet November 13, 2011 fint reisebrev.. gleder meg til fortsettelsen.. har hatt mange av disse turene selv og jeg må si jeg elsker de turene...!! reiste til nurburgring nå i høst en gjeng, jeg i e39 540'en min... deilig tur, men bruker nok litt mer fuel en din 530d.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet November 24, 2011 Forfatter Share Skrevet November 24, 2011 Får se om det blir en liten fortsettelse iløpet av kvelden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet Desember 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2011 Oppdatert, men kommer myyyyyye mer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Desember 19, 2011 Share Skrevet Desember 19, 2011 Takk for hyggelig lesing! Dette er slik jeg liker, masse tekst, og masse bilder... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skaar Skrevet Desember 19, 2011 Share Skrevet Desember 19, 2011 Kjekt med update her ja, har ventet på det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet Desember 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2011 Tror jeg skal klare og gjøre det ferdig i jula Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pål Skrevet Desember 19, 2011 Share Skrevet Desember 19, 2011 Denne tråden likte jeg godt, bra skrevet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 27, 2011 Share Skrevet Desember 27, 2011 aaaabbonert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet Desember 27, 2011 Share Skrevet Desember 27, 2011 Ja nå har jeg å fruen lest igjennom reisebrevet ditt å synes at du skal skrive det ferdig Blir nok en bilferie på meg å hun til sommeren etter å ha lest dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet Desember 29, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2011 Så artig og høre skal jobbe videre med det så snart jeg fåt tid... Kan virkelig anbefale en tur av denne typen, man kjeder seg ikke et halvt sekund og får se så utrolig mye mer enn på en chartertur til en eller annen by. Vi kommer iværtfall til og gjøre dette flere ganger, Har planer om Øst-europa en gang og kansje USA til kommende sommer, i USA blir vi vel pent nødt til og leie bil, noe som med en gang drar opp utgiftene mange hakk. Prikken over i'en hadde vært om vi hadde kjøpt oss et greit speilrefleks før ferien, bildene ble vel helt ok med et olympus kompaktkamera av den bedre typen. Men sto der med skjegget i postkassa ved mange flotte utsiktsmotiver og i utstillingen på BMW-welt osvosv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet Desember 30, 2011 Share Skrevet Desember 30, 2011 Så artig og høre skal jobbe videre med det så snart jeg fåt tid... Kan virkelig anbefale en tur av denne typen, man kjeder seg ikke et halvt sekund og får se så utrolig mye mer enn på en chartertur til en eller annen by. Vi kommer iværtfall til og gjøre dette flere ganger, Har planer om Øst-europa en gang og kansje USA til kommende sommer, i USA blir vi vel pent nødt til og leie bil, noe som med en gang drar opp utgiftene mange hakk.Prikken over i'en hadde vært om vi hadde kjøpt oss et greit speilrefleks før ferien, bildene ble vel helt ok med et olympus kompaktkamera av den bedre typen. Men sto der med skjegget i postkassa ved mange flotte utsiktsmotiver og i utstillingen på BMW-welt osvosv... Vi skal absolut gjennomføre turen til sommeren. Hovedsaklig fra Tromsø til Kiel, så gjennom de største byene og nedover til Calais og med båt over for å besøke London noen dager. Etter det, Paris, Nice(Monacco) Venezia, Munchen, Nurnberg (Ringen), Praha, Berlin og deretter hjem. Har bestillt Canon D550 så bilder får vi vell ta nok av Nå har jeg abonnert på tråden din å får vell varsel når du skriver resten Vi gleder oss. Sant som du sier, lite får man oppleve ved charterturer. Usa ja, da må du ordne ett nytt reisebrev Godt nytt år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet Januar 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2012 Hørtes ut som en fin rute det der, men til opplysning: NurnBerg ligger lengre sør en Nurburg der Nurburgring er Vil tro Praha-Berlin-Nurburg er et bedre alternativ... Hvilken bil kjører dere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Januar 3, 2012 Share Skrevet Januar 3, 2012 Nürnberg har jeg vert i også! Kjøpte kart på bensinstasjon i Tyskland, fant sånn ca området ringen skulle ligge i, og det som hørtes nærmest ut som Nürburg var Nürnberg. Tenkte at det sikkert var en annen skrivemåte og siden det ikke var noe annet som lignet, satt vi kursen mot Nürnberg. Stussa litt når vi kom fram over hvor lite ring-orientert plassen var, ikke noe tegn til ringen i det hele tatt. Stoppet ved et infoskilt, ringen var ikke nevnt en eneste gang. Fant ut at her måtte gps'en trå til, så vel 10mil senere var vi på plass ved Nürburg! Men for all del, Nürnberg er en fin liten landsby det også, ta gjerne turen! Fin vei mellom Nürnberg og Nürburg også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Januar 3, 2012 Share Skrevet Januar 3, 2012 Artig lesing dette her Ser ut som en knallbra ferie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå