Gå til innhold

Bmw E87 120D M-sport - Gs Hyper track 19"

chrisnov
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 232
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Var det vanskelig å koble subkasse? tenker på remote kabel og lydkabel, hvor legger du disse? Knips gjerne noe bilder :D Det er få bilder av bagasjerommet ditt :)

Nei, er ikke vanskelig. Tolmodighet.. Du må bruke om omformer som du kobler til høyttalerene bak.(begge to) derifra kobler du til omformeren til forsterkeren som tar signalene ifra høyttalerene. Forsterker kobler du på vanlig måte. Strøm, jord og remote.

Jeg har koblet til en basscontroll forand så jeg kan styre bassen derifra, så jeg slipper å gå innpå innstillingene hver gang jeg vil ha høyere eller lavere bass.

Bilder kan jeg fikse iløpet av helgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser faktisk ut som du må starte et verksted for når eg kommer til bergen så skal du ordne både lyd og eksos for meg;)

Hehe.. Ja, føler jeg kan tjene gode penger på alle med 1'er som vil ha ny eksos og mer punch ifra lyden :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ska få bestillt den eksosen fra schmiedmann så snart som mulig, åxå har eg lyst å bytte ut alle høytallere/subber under setene til bedre men veit ikk heilt kor eg ska leite

jeg har også lyst til å gjøre akkurat det med høytalerne, men vet ikke helt hva som gir mest trøkk, også naturligvis forsterker. evt. hvordan dette koples. bleh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ska få bestillt den eksosen fra schmiedmann så snart som mulig, åxå har eg lyst å bytte ut alle høytallere/subber under setene til bedre men veit ikk heilt kor eg ska leite

Blir bra når du får eksosen. Bare spør etter hjelp hvis det er noe. Jeg brukte en rørkutter til å kutte eksosen under. Veldig enkelt. Måtte også justere eksosen helt inne med caten. Da ble de helt perfekt.

Er jo mye gromt du kan bytte ut med. F.eks Mds, Alpine, Svs. Tror de fleste som bytter subbene under sete går for Svs. Du må huske å ikke sette inn så altfor heftige subber under setene, da forsterkeren egentlig er beregnet for de som er montert nå.

Hvis du vil bytte de under setene må du skru vekk setene i første omgang.

Er vel egentlig lettest å sette inn en sub i bagasjerommet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mest jobb blir vel med subbane under setene. må vel vekk med di :/det

enklaste men også dyraste og sikkraste hadde vel vært å levert inn til bilradiospes eller noe

Seten MÅ vekk ja. Enklest og dyrest er bilradiospes..

Jobben er egentlig gange enkel hvis du tar deg tid.

Skal ta noen bilder iløpet av helgen om hvordan jeg gjorde det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har også lyst til å gjøre akkurat det med høytalerne, men vet ikke helt hva som gir mest trøkk, også naturligvis forsterker. evt. hvordan dette koples. bleh

Hehe.. Det er bare å gjøre det da :)

Er mye på markede som gir god trøkk. Å koble det er enkelt. Er masser DIY som du finner på google.no som viser det hvordan du kobler det osv.. Kan sikker lage en liten DIY med det jeg gjorde.

Subbene de fleste går for er SVS. De er vel best hvis du skal bytte under setene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...