Tzunami Skrevet Juli 17, 2012 Skrevet Juli 17, 2012 sjekket pakninger til termostathus, eller om du har klemt pakningen til vannpumpa feil?
Bårzan Skrevet Juli 17, 2012 Skrevet Juli 17, 2012 skifta vannpumpe idag på m10 motoren som står i e12en nå. og fylte på 1 flaske med kjøleveske konsentrat og resten med vann .. men sliter nå med at bilen blir aaaalt for varm og koker .. hva kan gjøre det ? kjølevannet som var på bilen før jeg bytta såg ut som det var rent kjølevann og ikke utblandet .. kan det ha noe å si ? .. pumpa jeg satte på skal vere testet og fungerer .. jeg bytta pga at den gamle lekket litt .. prøv å sette fronten høyere enn bakkant får å få ut lufta.. har ik problem med koking, men syntes m5 motoren min var i grenseland på temp. Hadd på sånn derre water wetter heter det, kjøpt på bilxtra, ska forandre blandinga i kjølevannet og senke temp med opptil 10 grader, har ikke fått kjørt hardt nok for å se om det funker enda:)
Andii2k7 Skrevet Juli 17, 2012 Forfatter Skrevet Juli 17, 2012 satte bilen i en bakke og fylte opp på nytt med kjølevann .. bilen gikk seg til arbeidstemp og det såg ut som all luft forsvann ! funker bra nå ! takker for tips !
Bårzan Skrevet Juli 17, 2012 Skrevet Juli 17, 2012 satte bilen i en bakke og fylte opp på nytt med kjølevann .. bilen gikk seg til arbeidstemp og det såg ut som all luft forsvann ! funker bra nå ! takker for tips ! blir det med turbomotorn/m106 eller?
Andii2k7 Skrevet Juli 17, 2012 Forfatter Skrevet Juli 17, 2012 satte bilen i en bakke og fylte opp på nytt med kjølevann .. bilen gikk seg til arbeidstemp og det såg ut som all luft forsvann ! funker bra nå ! takker for tips ! blir det med turbomotorn/m106 eller? jeg venter på deler til den motoren enda .. den står på bukk i garasjen og venter og før den skal i bilen må jeg få tak i e28 understell eller lignende
helland Skrevet Juli 17, 2012 Skrevet Juli 17, 2012 passerte en bensinstasjon på tur til rudskogen i helga, så du sto og fylte bensin ! rakk ikke å stoppe å hilse på, men bilen så tøff ut !
Andii2k7 Skrevet Juli 17, 2012 Forfatter Skrevet Juli 17, 2012 passerte en bensinstasjon på tur til rudskogen i helga, så du sto og fylte bensin ! rakk ikke å stoppe å hilse på, men bilen så tøff ut ! aha ! ja denne bruker ca 1 liter på mila så .. bensin må til var ivertfall mange som likte bilen der nede
Trond.S Skrevet Juli 21, 2012 Skrevet Juli 21, 2012 Kul vogn. Kommer til å kle en M106 i maskinrommet
Andii2k7 Skrevet Juli 22, 2012 Forfatter Skrevet Juli 22, 2012 Kul vogn. Kommer til å kle en M106 i maskinrommet ja det kommer til å flytte seg litt bedre enn den slitne m10b18 som har rulla 260000 km ivertfall
Håvard P Skrevet Juli 22, 2012 Skrevet Juli 22, 2012 Du som har denne bilen altso.. Hold på å kjøre av veien da eg møtte på deg i Ulsteinvik:p FEET BIL !
Andii2k7 Skrevet Juli 22, 2012 Forfatter Skrevet Juli 22, 2012 Du som har denne bilen altso.. Hold på å kjøre av veien da eg møtte på deg i Ulsteinvik:p FEET BIL ! stemmer det ! heheh, takker
Andii2k7 Skrevet Juli 22, 2012 Forfatter Skrevet Juli 22, 2012 venter fortsatt på deler til motoren .. så her er ett bilde av turboen som bare står til pynt i stova intill videre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå