Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 310
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
skifta vannpumpe idag på m10 motoren som står i e12en nå. og fylte på 1 flaske med kjøleveske konsentrat og resten med vann ..

men sliter nå med at bilen blir aaaalt for varm og koker .. hva kan gjøre det ? kjølevannet som var på bilen før jeg bytta såg ut som det var rent kjølevann og ikke utblandet .. kan det ha noe å si ? .. pumpa jeg satte på skal vere testet og fungerer .. jeg bytta pga at den gamle lekket litt ..

prøv å sette fronten høyere enn bakkant får å få ut lufta..

har ik problem med koking, men syntes m5 motoren min var i grenseland på temp. Hadd på sånn derre water wetter heter det, kjøpt på bilxtra, ska forandre blandinga i kjølevannet og senke temp med opptil 10 grader, har ikke fått kjørt hardt nok for å se om det funker enda:)

Skrevet

satte bilen i en bakke og fylte opp på nytt med kjølevann .. bilen gikk seg til arbeidstemp og det såg ut som all luft forsvann ! :) funker bra nå ! takker for tips ! :)

Skrevet
satte bilen i en bakke og fylte opp på nytt med kjølevann .. bilen gikk seg til arbeidstemp og det såg ut som all luft forsvann ! :) funker bra nå ! takker for tips ! :)

:)

blir det med turbomotorn/m106 eller?

Skrevet

:)

blir det med turbomotorn/m106 eller?

jeg venter på deler til den motoren enda .. den står på bukk i garasjen og venter :)

og før den skal i bilen må jeg få tak i e28 understell eller lignende :)

Skrevet

passerte en bensinstasjon på tur til rudskogen i helga, så du sto og fylte bensin ! :) rakk ikke å stoppe å hilse på, men bilen så tøff ut !

Skrevet
passerte en bensinstasjon på tur til rudskogen i helga, så du sto og fylte bensin ! :) rakk ikke å stoppe å hilse på, men bilen så tøff ut !

aha ! :) ja denne bruker ca 1 liter på mila så .. bensin må til :P

var ivertfall mange som likte bilen der nede :)

Skrevet
Kul vogn. Kommer til å kle en M106 i maskinrommet :-)

ja det kommer til å flytte seg litt bedre enn den slitne m10b18 som har rulla 260000 km ivertfall :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...