ZhilleN Skrevet November 16, 2011 Forfatter Share Skrevet November 16, 2011 Hva i F.. land og rike er det der for ei side? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet November 16, 2011 Share Skrevet November 16, 2011 Det er den siden nettaviser bruker når de har meningsmålinger. Vanligvis går det an å legge inn en kode, slik at stemmeboksen blir integrert direkte på blogg eller forum, men det gikk visst ikke her. Hehe. Så måtte linke til den istedet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet November 17, 2011 Share Skrevet November 17, 2011 Bompibjørn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tommis Skrevet November 22, 2011 Share Skrevet November 22, 2011 Ble det ikke kåret noe vinner? Gira på et bilde til jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet November 22, 2011 Forfatter Share Skrevet November 22, 2011 Ingen som gidder, så gir faen rett og slett.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tommis Skrevet November 22, 2011 Share Skrevet November 22, 2011 Ser den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet November 22, 2011 Forfatter Share Skrevet November 22, 2011 Jævla synd da det er morsomt synes jeg da, og se andres kreativitet ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet November 22, 2011 Share Skrevet November 22, 2011 Si e30 tommis vant da! Så kan vi prøve igjen Kan du ikke lage sånn poll-ting når du endrer den første posten i tråden? Kanskje du får litt bedre flyt da. Hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet November 22, 2011 Share Skrevet November 22, 2011 Synes ikke denne skal legges død nei Morsomt å se hva folk kan! Men det er kanskje ikke 10% av bimmers sine medlemmer som er over snittet god? Mye pene bidrag her i alle fall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet November 22, 2011 Forfatter Share Skrevet November 22, 2011 E30 Tommis du vant med 1 stemme Da kan du legge ut neste bilde, så skal jeg lage ordentlig avstemming Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet November 22, 2011 Share Skrevet November 22, 2011 Kult Håper det blir bedre respons på kommende avstemminger da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KKise Skrevet Januar 6, 2012 Share Skrevet Januar 6, 2012 Blei det ikke noe her eller ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Februar 10, 2012 Share Skrevet Februar 10, 2012 Jeg vil være med på neste konkurranse.. Ikke sett denne tråden før nå Gjenopplivning please! 1-2-3-4-5 pust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Februar 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2012 Niks, dårlig respons.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gyte Skrevet Februar 13, 2012 Share Skrevet Februar 13, 2012 Ingen som har tenkt å legge ut nytt bilde? Da slenger jeg bare inn et jeg da http://www.carfani.com/wp-content/pictu ... engine.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå