Gå til innhold

Noen skrytebilder av min meget hele og pene E34 540i V8.

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 57
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kan du få opp en video av bilen, med litt lyd? :) Det liker jeg!

Hehe, har ett kort filmklipp, men dette er før jeg fikk på KN filter så høres avbalansert og normal ut. Dessvere så er bilen inne til vinterlagring, men den skal startes med jevne mellomrom så jeg kan ta opp motorlåt med ett par raske gasspådrag. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regn med å få kritikk for å ruse kald bil da, får nemlig kritikk for det aller meste her! :)

Ja. men hvis jeg ruser en kald motor så fortjener jeg å få kritikk også! jeg kjører alltid varm en motor før jeg evt drar den over særlig over 3000rpm. Skal aldri en ruse en kald motor!! #-o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han skrive BLANDT DI peneste/strøkne 540 i Norge, og vil si den så meget hel og pen ut på bildene foruten chrom detaljene som er nevnt 900 ganger før, men i alt så var det en hel og fin bil.

Thanks, it sure is. :) og godt noen leser teksten riktig her, at den er den mest strøkne har jeg aldri sagt, men motorrommet mitt kommer nok langt opp på lista, er mange som begynner å bli slitne av disse bilene etterhvert nå, som kjøres ned hele året på salte veier osv. :D

spruddel: ja Rondell D58 felgene er jo veldig veldig vanlig da, jeg ville ha en bil som skilte seg litt seg ut når man tross alt kjører bil med V8 og 300hk. felger som er vanskelige å få tak i men som jeg virkelig kunne tenkt meg er Keskin Kt1 felger! :D

Johnja: tror ikke intr i orginale 16-17''BBS felger, ser helt okei og vanlig ut, men tenkte på noe råere. har du bilde?

Hawardw: enig, 19'' på en E34 kan være tøft nok, men det ser feil ut liksom. 18'' hjul som jeg både har på bilen nå, og E39 M5 felger i størrelse 18'' som jeg hadde på min tidligere 525i har jeg sett er ideelt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

onrvlol6be1fu5tsqunx.jpg

8x17 og 9x17, levert som originalt ekstrautstyr på 540. Disse syns jeg er blant de peneste.......

PS! beklager også om noen ble støtt av min "slurvete" lesning, som danielen påpeker, BLANDT DI ? peneste, det har du helt sikkert rett i.

Der er det mange :)

Syns forøvrig bilen så veldig bra ut på det siste bildet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

onrvlol6be1fu5tsqunx.jpg

8x17 og 9x17, levert som originalt ekstrautstyr på 540. Disse syns jeg er blant de peneste.......

PS! beklager også om noen ble støtt av min "slurvete" lesning, som danielen påpeker, BLANDT DI ? peneste, det har du helt sikkert rett i.

Å fytti feite sier jeg bare. Jeg fikk såvidt hakaslepp når jeg så bildet av disse fælga! :!:

Dette er noe av det kuleste jeg har sett av felger noengang!, vet du noe mer om disse hjula? modellnavn på de etc, evt hvor det kan være mulig å få tak i de? hadde jeg kommet over disse hadde jeg åpnet lommeboka sånn knipps, værso god! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

onrvlol6be1fu5tsqunx.jpg

Å fytti feite sier jeg bare. Jeg fikk såvidt hakaslepp når jeg så bildet av disse fælga! :!:

Dette er noe av det kuleste jeg har sett av felger noengang!, vet du noe mer om disse hjula? modellnavn på de etc, evt hvor det kan være mulig å få tak i de? hadde jeg kommet over disse hadde jeg åpnet lommeboka sånn knipps, værso god! :wink:

Dette er jo da bbs felgene jeg nevnte tidligere!!!!! Og de er da mine, i og med at jeg sa du kunne kjøpe de :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo da bbs felgene jeg nevnte tidligere!!!!! Og de er da mine, i og med at jeg sa du kunne kjøpe de :)

Trodde ikke det var en slik type BBS felger, har en kunde på jobben som har en annen type BBS 17'' felger på sin 540, og trodde det var de samme som du hadde, men de er helt forskjellige fra disse. Du har PM. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...