Random Hero Skrevet November 11, 2011 Share Skrevet November 11, 2011 Er det noen som har gode råd for å få ut kulelageret med svinghjulet? Er slark i det å må byttes, men sitter skikkelig fast. EDIT: M52 maskin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30-328 Skrevet November 11, 2011 Share Skrevet November 11, 2011 Mener du lageret i veiva? Stapp hullet fult av fett, finn noe som har samme diameter som akselen og slå/trykk den inn, så kommer lageret! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Netlandet Skrevet November 11, 2011 Share Skrevet November 11, 2011 Glidehammer med klør Eventuelt avdrager fra feks ClasOhlson Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Random Hero Skrevet November 11, 2011 Forfatter Share Skrevet November 11, 2011 lageret i veiva ja. visst jeg slår den lenger inn så får jeg den jo ikke ut... sjønner ikke helt hva du mener... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
takaasen Skrevet November 11, 2011 Share Skrevet November 11, 2011 eller kan du lage ein son digs som jeg laget. Topploks bolt fra m42 som jeg slipe vinkel på. og en pipe med samme dim son lageret. skru til og nøkk ut. Det skal også fynke med fett i hullet som E30-328 skriver. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Random Hero Skrevet November 11, 2011 Forfatter Share Skrevet November 11, 2011 En glidehammer ja, må være noe slik tror jeg. da må jeg vel ta turen til biltema/jula/clas olson alikevell da. Det går ikke ann å prøve å borre et hull i siden på kulelageret og prøve å brekke det ut? kulene detter vel ikke noen vei...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Random Hero Skrevet November 11, 2011 Forfatter Share Skrevet November 11, 2011 eller kan du lage ein son digs som jeg laget.Topploks bolt fra m42 som jeg slipe vinkel på. og en pipe med samme dim son lageret. skru til og nøkk ut. Det skal også fynke med fett i hullet som E30-328 skriver. hmm ja det var jo noen gode forslag her da. jeg får prøve å smøre det med fett å lage noe selv, ala det du viser. takk for gode råd folkens Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Random Hero Skrevet November 12, 2011 Forfatter Share Skrevet November 12, 2011 Prøvde å lage et "verktøy" selv. Er en bolt med en "hylse" på som jeg skar i 4 biter i enden og brettet de ut over. Så fremderst er det en mutter slik at hylsen ikke detter av, og noen stoppe skiver sånn at jeg kan sette noe på å prøve å trekke ut. Så jeg pressa bolten med hylsa inn i lageret og begynte å prøve å trekke den ut med en sveisetang/grip tang. Prøvde også å sette på en fastnøkkel å slå i andre enden av den. Men ikke pokker om lageret vil ut. det sitter dønn fast.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brunsame Skrevet November 13, 2011 Share Skrevet November 13, 2011 Mitt også satt som f... Så måtte bruke tærsj på det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå