Gå til innhold

Mitt E36 M3 prosjekt


ChristerR87
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 121
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tøft at noen gidder å gjøre litt ekstra ut av ting

Selv om man ikke ser understellet hver dag er det greit å ha det på stell :wink:

Understellet på 323en min ser helt ille ut og blir nok tatt ned til våren når jeg er ferdig med en E34 touring jeg holder på med når jeg har litt fritid og sedanen min. 3,2ern tar mye tid da jeg skal bytte komplett interiør med pedalsett og rattstamme for å få inn mer knotter og knapper :lol: Desverre for meg så er det bruksbilen som får mest omsorg for tiden :| Har sett noen prosjektbiler her som er så strøkne under (og over) at de kunne vært tatt inn i stua.

Det har ikke jeg ork til.

Blir å bruke Photobucket jeg også da det er størrelsen på bildene mine som er for store.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøft at noen gidder å gjøre litt ekstra ut av ting

Selv om man ikke ser understellet hver dag er det greit å ha det på stell :wink:

Understellet på 323en min ser helt ille ut og blir nok tatt ned til våren når jeg er ferdig med en E34 touring jeg holder på med når jeg har litt fritid og sedanen min. 3,2ern tar mye tid da jeg skal bytte komplett interiør med pedalsett og rattstamme for å få inn mer knotter og knapper :lol: Desverre for meg så er det bruksbilen som får mest omsorg for tiden :| Har sett noen prosjektbiler her som er så strøkne under (og over) at de kunne vært tatt inn i stua.

Det har ikke jeg ork til.

Blir å bruke Photobucket jeg også da det er størrelsen på bildene mine som er for store.

Må jo prøve å gjøre litt iallefall, men må jo si at ting tar jo endel tid da, siden jeg ikke har skrudd så alt for mye før! godt med litt veiledning innimellom da :)

hehe, høres da ut som du har litt å gjøre forann deg da, men blir vel fort sånn når man skal drive med flere biler "samtidig"? =)

Men det er jo Veldig greit å ha en bruksbil som faktisk er grei å bruke, og som man trives med da! :D

Og ja, har sett noen av de bilene, blir like imponert hver gang, tror ikke jeg kommer til å ende opp med å være så nøye gitt :P

hmm, du får ta bilder med mindre oppløsning da vettu :P

Og det er en Import bil ja, jeg kjøpte den av en i Norge da, som hadde importert den, så den har jo sluppet unna saltsuppa heldigvis! og sånn skal det forbli, vil ikke utsette fler av bilene mine for den driten der! ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Niks. Enig der. Er en grunn til at det finnes Madza og Yotota eller hvordan de nå skrives :P Har flere vintre kjørt Yaris og Auris, Baleno og Lancer. Siste to med 4X4. Fine saltslikkere det.

:lol:

Ang billedoppløsning så sliter jeg litt. Blir å prøve Photobucket eller ett program som heter imageresizer.

Skit å ikke få lastet opp bilder mer. Ikke så flink til å lage tråder om diverse, så værst er det å ikke få lagt ut bilder av alt mulig rart som ikke blir solgt lell.

P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eidsvoll ja, da er vi i samme høl :lol:

Artig og følge med på prosjektet ditt, når jeg ser din bil, savner jeg gamlebilen gitt.. Kjører rundt i verdens styggeste E36 om da'n :P

Blir full mpakke, RS og helvettes låååg, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo like greit å bruke det man har, sånn at du kan lære bilen din å kjenne! Du burde heller lese litt guider, info og skremselspropaganda ang. Ringen før du skal ned dit, da blir det lettere å ta det litt pent. Selv med M3! :)

Men heller mer som han her... -Fantastisk kjøring med en ganske original bil.

Her er noen kjekke lenker:

http://bridgetogantry.com/

http://nurburgring.org.uk/

http://www.ideallinie-konzept.de/

http://www.bimmerfile.com/2008/05/01/official-bmw-guide-to-the-ring/#more-225 <--- En "sving for sving" guide for Nordsløyfa, laget av vår kjære BMW M Gmbh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...