Gå til innhold

Mitt E36 M3 prosjekt


ChristerR87
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 121
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hehe, ja jeg liker de jo egentlig veldig godt på bilen, er bare det at de blir sånn borte siden de er så mørke.. men det er vel mest på bilder!

har forresten fått meg sorte nyrer og grill nå :)

si2qnwkzmfmve2x2ycrz.jpg

y46hb7tpuirzkv1q8701.jpg

setter på så fort jeg får ned bilen og den ikke står med snuta rett inn i garasje døra, er litt for dårlig klaring, og litt for kaldt ute til å ta meg bryet nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo like greit å bruke det man har, sånn at du kan lære bilen din å kjenne! Du burde heller lese litt guider, info og skremselspropaganda ang. Ringen før du skal ned dit, da blir det lettere å ta det litt pent. Selv med M3! :)

Men heller mer som han her... -Fantastisk kjøring med en ganske original bil.

Her er noen kjekke lenker:

http://bridgetogantry.com/

http://nurburgring.org.uk/

http://www.ideallinie-konzept.de/

http://www.bimmerfile.com/2008/05/01/official-bmw-guide-to-the-ring/#more-225 <--- En "sving for sving" guide for Nordsløyfa, laget av vår kjære BMW M Gmbh.

nå fant jeg endelig den sving for sving guiden og! må nok lese igjennom den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅHH 22 kalde og lette snøfnugg. Rydder litt i bildeler og har overhalt to kaliptere på stuebordet :lol: Nå er det plutselig såå lenge igjen til våren. Ble litt dyrere for reppsettet enn jeg hadde trodd, ca. 740kr for ett nytt stempel og to pakningssett. Trøster meg med at mekonomen tok 1500kr. per kalipter for M5 kalipterene mine bak på E39en da de ble renovert. Riktig nok lakket osv, men dyrt da. Får trøste seg litt med de step by step eller heller sving for svingvideoene.

Ca 40¤ forskjell på inne og på ute temperaturen i dag Og jeg som synes det var kaldt da det var -12. Nabo fra det kalde nord spurte meg om jeg ville være med ut og skifte støtdempere bak i dag. Ehh, nei takk. Bimmers og en kopp te heller.

P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

yeeess da, da har man fått byttet indre og ytre bærearms foringer osv osv og! så da er det vel på tide og bare bestille no hjul lagre osv og få klasket alt sammen igjen da?

iizov6zl8j9bpfpepydx.jpg

l9xhr8pp5u9o7euqxrak.jpg

vurderer å kjøpe nytt stabstag bak nå da, siden det ser litt små shabby ut.. men lurer da på om jeg skal gå for noe annet enn orginalt.. hva tror folk? erfaringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅHH 22 kalde og lette snøfnugg. Rydder litt i bildeler og har overhalt to kaliptere på stuebordet :lol: Nå er det plutselig såå lenge igjen til våren. Ble litt dyrere for reppsettet enn jeg hadde trodd, ca. 740kr for ett nytt stempel og to pakningssett. Trøster meg med at mekonomen tok 1500kr. per kalipter for M5 kalipterene mine bak på E39en da de ble renovert. Riktig nok lakket osv, men dyrt da. Får trøste seg litt med de step by step eller heller sving for svingvideoene.

Ca 40¤ forskjell på inne og på ute temperaturen i dag Og jeg som synes det var kaldt da det var -12. Nabo fra det kalde nord spurte meg om jeg ville være med ut og skifte støtdempere bak i dag. Ehh, nei takk. Bimmers og en kopp te heller.

P

hehe, jeg stod helt over å gjøre noe når det var så kaldt jeg og! ikke at jeg hadde så mye å gjøre da heller men :)

Hei Christer! Kult prosjekt! Satser på å se deg på et treff til sommeren! :wink:

dankedanke, regner da med at det er mulig :) Dammen om jeg har skjønt rett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaggu glad jeg ikke har E36 M3 når jeg ser hvor mye goodies både Turner Motorsport og Bimmerworld har.

Når du har blitt skikkelig bitt av banekjøringsbasillen så handler du deg et 4-veis justerbart MOTON Coilover kit... $13'000 er jo ingen sak når man jobber på "jernban"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...