ChristerR87 Skrevet Februar 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2012 ah, det høres jo bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Februar 19, 2012 Share Skrevet Februar 19, 2012 Er det du som banker rundt i en svart 320cd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerR87 Skrevet Februar 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2012 Er det du som banker rundt i en svart 320cd? nei, min er mørkegrå.. eller sånn spacegrey er det vel det heter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hypah Skrevet Februar 19, 2012 Share Skrevet Februar 19, 2012 Er det du som banker rundt i en svart 320cd? Tenker du på den svarte som er senka, sota ruter og svarte felger? Sent from my GT-I9100 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet April 12, 2012 Share Skrevet April 12, 2012 jukser litt jeg.. har hgjort litt med M3'en til chirster i siste... her er noen bilder: fått pressa inn hjulager også nav også hele bakstillinga sånn den står nå snart på hjul igjen nå gleder meg sykt til å prøvde denna bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerR87 Skrevet April 12, 2012 Forfatter Share Skrevet April 12, 2012 se der ja, får bare si takk for hjelpa med hjullager osv! skal bli gøy og få den på veien ja.. bare få tak i no oljer osv nå så.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingB Skrevet April 12, 2012 Share Skrevet April 12, 2012 se der ja, får bare si takk for hjelpa med hjullager osv!skal bli gøy og få den på veien ja.. bare få tak i no oljer osv nå så.. Jeg har olje! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Garret Man Skrevet April 12, 2012 Share Skrevet April 12, 2012 *følge med* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet April 12, 2012 Share Skrevet April 12, 2012 Da har vel du satt i xenon i spredere og nær også da eller? Alle på Råholt har E92 omtrent da.. går to svarte, 2 hvite, den ene er vel foliert mattsvart, også 2 gråe din og en til, og en rød, er jo fete biler da, men når alle skal ha det, er det ikke fett lenger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hypah Skrevet April 12, 2012 Share Skrevet April 12, 2012 Den ene har fått komplett m3 styling nå svart metallic. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerR87 Skrevet April 12, 2012 Forfatter Share Skrevet April 12, 2012 Da har vel du satt i xenon i spredere og nær også da eller? Alle på Råholt har E92 omtrent da.. går to svarte, 2 hvite, den ene er vel foliert mattsvart, også 2 gråe din og en til, og en rød, er jo fete biler da, men når alle skal ha det, er det ikke fett lenger.. er en god bruksbil er jo m3'en som er tralla vettu! edit: blir nok ikke no xenon i denna. mye mulig jeg skal ut med mye i motorrommet til vintern igjen, så gidder iallefall ikke styre med no sånn jall før jeg er ferdig der! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerR87 Skrevet April 12, 2012 Forfatter Share Skrevet April 12, 2012 se der ja, får bare si takk for hjelpa med hjullager osv!skal bli gøy og få den på veien ja.. bare få tak i no oljer osv nå så.. Jeg har olje! hvordan olje har du? skal jo tydeligvis IKKE være LSD olje på quaifen iallefall.. quaife sa jeg burde bruke noe som het FUCHS Titan Race SYN 5 transmission oil. noen som har erfaringer med denne? eller forslag til noe som er bedre/ greiere å få tak i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerR87 Skrevet April 12, 2012 Forfatter Share Skrevet April 12, 2012 jædaaa, har jeg iallefall fått gjort liiitt til, så nå nærmer deg seg ennå mer! =] fått festa det meste nå iallefall, blir vel å sette på stææget i morgen, bare pusset/grunnet/lakket "festene" til det idag =] noen som kan konfirmere at det er 83nM de torksene som fester drivakslene til diffen skal skrus med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
W-spec Skrevet April 13, 2012 Share Skrevet April 13, 2012 Skal følge med her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tandee34 Skrevet April 13, 2012 Share Skrevet April 13, 2012 Følger med! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå