Gå til innhold

03mod Bmw 525dat M-Sport Webasto

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du "Aux. heating" i timermenyen på din da? Om du kun har "Aux. vent" så blir det lite med parkeringsvarme.

Så vidt jeg vet kan det nok kodes om.

• Svar 52
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

har letta fra innersjermen..og jeg har thermotop z/c og deer den typen med sirkulasjonspumpe.... Men i computeren står det aux ventilation og ikke aux heating.... Betyr dette at jeg har alt som trengs, men det må omprogrammeres til parkeringsvarme.... pluss det må da være en annen feil også i tillegg siden webastoen ikke starter i det hele....

Skrevet
har letta fra innersjermen..og jeg har thermotop z/c og deer den typen med sirkulasjonspumpe.... Men i computeren står det aux ventilation og ikke aux heating.... Betyr dette at jeg har alt som trengs, men det må omprogrammeres til parkeringsvarme.... pluss det må da være en annen feil også i tillegg siden webastoen ikke starter i det hele....

Du kan sjekke når du starter bilen i 5 grader eller mindre, da skal den starte som hjelpevarmer. Starter den ikke da, så er det vertfall noe muffens med den. :)

Skrevet
har vert minus et par dager her..den starter ikke nei

Har du lyttet bak i hjulbuen da? Er sikkert ikke altid så lett og høre :) Men da bør den nok kontrolleres tenker jeg :)

Skrevet

stille som mus der ja :) blir verksted på mandag..så får jeg håpe de får liv i den.. Så får vi se senere om det må omprogrammeres for å få cupevarmen også... Har hatt bilen bare i 4 uker nå.. Men webasto er jo et must at det virker når det er der.. Har også et annet problem de skal sjekke... Det er at tanknåla går bare opp til 50L når jeg fyller full tank, og går under null når jeg skrur av tenninga.. Ellers er bilen strøøøøken..Meget lik den du Alpejohn har på bilde.

Skrevet
stille som mus der ja :) blir verksted på mandag..så får jeg håpe de får liv i den.. Så får vi se senere om det må omprogrammeres for å få cupevarmen også... Har hatt bilen bare i 4 uker nå.. Men webasto er jo et must at det virker når det er der.. Har også et annet problem de skal sjekke... Det er at tanknåla går bare opp til 50L når jeg fyller full tank, og går under null når jeg skrur av tenninga.. Ellers er bilen strøøøøken..Meget lik den du Alpejohn har på bilde.

Regner med du lager en bildetung tråd :mrgreen:

Skrevet

Da har bilen vert på verksted og de får ikke liv i webastoen...de sier ny...eller repset..men da garanterer de ingenting...ny koster 10....noen som har peiling om det fins billigere fra utlandet.og det bare er å bytte den...eller om den da må programmeres på nytt...?

Skrevet

fikk tak i en webasto fra en 730 99mod... satt den i for å teste selv...samme dritten her....eller dvs pumpen går et minutt...så den virker...men den starter ikke....nei er vel bare å kjøpe nytt å gi f..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...