ZhilleN Skrevet Mai 1, 2012 Forfatter Skrevet Mai 1, 2012 Tuft Kan den rette instansen ta deg for plasseringa av klistremerketni frontruta, eller går det greit så lenge det ikke er i synsfeltet? Det går nok bra, hadde den vært på sjaførsiden så hadde jeg nok blitt slammed
ZhilleN Skrevet Mai 1, 2012 Forfatter Skrevet Mai 1, 2012 Skal du ha sorte nyrer? Og når kommer bakfangeren fra lakkering?Uansett, digger den nå! Niks, vil ha dem sånn da de går igjen med felgene
ZhilleN Skrevet Mai 1, 2012 Forfatter Skrevet Mai 1, 2012 Bakfangeren blir vel lakkert i løpet av uka tenker jeg
ZhilleN Skrevet Mai 2, 2012 Forfatter Skrevet Mai 2, 2012 Denne kan du se på valle hovin hvis jeg for bakfangeren lakkert i løpet av uka
MortenTouring Skrevet Mai 2, 2012 Skrevet Mai 2, 2012 Nice resultat! Stor forandring på en meget positiv måte etter bytte av riegerstylinga
ZhilleN Skrevet Mai 2, 2012 Forfatter Skrevet Mai 2, 2012 Ser meget bra ut Begynner og bli bra nå ja Kan jo ta noen interiørbilder også da, det er det dårlig med her.. Satt på dørpaneler på søndagen, så nå er det komplett
ZhilleN Skrevet Mai 2, 2012 Forfatter Skrevet Mai 2, 2012 Har du/har du bestilt Yakima fairing eller? Niks, bestiller det snart
ZhilleN Skrevet Mai 2, 2012 Forfatter Skrevet Mai 2, 2012 Fangeren blir ferdig på Fredag, så da blir det muligens Vallehovin
Eystein Ose Skrevet Mai 3, 2012 Skrevet Mai 3, 2012 Feit bil! Varmer nesten hjerterota av å se den fæle riegerstylinga bli revet av, for å så bli erstattet med Mtech Eneste jeg synest kunne vært forandret er, Svarte nyrer, nye speil, fjerne haifinnen og få på en m3 lippe på bagasjeluken!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå