fizn Skrevet November 27, 2011 Skrevet November 27, 2011 Venter med tilbakemelding til du har fått andre pærer i parklysene
ZhilleN Skrevet November 27, 2011 Forfatter Skrevet November 27, 2011 Faen da.. Ja blir isblått i park, og xenonlook i nær fjern og spredere, visste dere kom til og synes det ble harry, er ikke så blått i real life, er ishvitt.. Lyst på ccfl ringer nå..!
ZhilleN Skrevet November 28, 2011 Forfatter Skrevet November 28, 2011 Da kom den ene stickerpakka i dag, kommer flere
ZhilleN Skrevet November 28, 2011 Forfatter Skrevet November 28, 2011 Da tror jeg også angeleyesa går i vasken, da jeg er veldig usikker på om det er harry eller stygt, klarer ikke helt og bestemme meg, da er det vel best og nappe dem av igjen, og heller få tak i gule innerreflektorer, og gule spredere til M fangeren
Testpiloten Skrevet November 29, 2011 Skrevet November 29, 2011 Enig med du! Angel eyes er ikke tøft på E36
ZhilleN Skrevet November 29, 2011 Forfatter Skrevet November 29, 2011 Ja gromt det, skal sitta på bagasjen hehe Dropper angeleyes foreløpig, skal sitta over vintern, så blir det gule reflektorer på blend og spredere, men redd det krasjer med rødt..
Glenglen Skrevet Desember 13, 2011 Skrevet Desember 13, 2011 Da har det skjedd litt her igjen, har montert angeleyes på ytre i luktene, og sånn skal det være Bytter til samme lys som i angeleyesa i spredere og park.. Bilder : Blir bra denna ZhilleN bare de angeleyesa.... hmmm...
Papperboy Skrevet Desember 13, 2011 Skrevet Desember 13, 2011 ser jo ut som det går riktig vei.. godt noen tar ansvar å river av jalle styling på så fine e36'er
HWelde Skrevet Desember 14, 2011 Skrevet Desember 14, 2011 Da har det skjedd litt her igjen, har montert angeleyes på ytre i luktene, og sånn skal det være Bytter til samme lys som i angeleyesa i spredere og park.. Bilder : Blir bra denna ZhilleN bare de angeleyesa.... hmmm... Hahahah, lo godt av det bildet Gult og rødt kræsjer ikke i det hele tatt! Johnja's 540, gi beskjed om jeg skal fjerne bildet.
ZhilleN Skrevet Desember 14, 2011 Forfatter Skrevet Desember 14, 2011 Haha for et bilde JA dem skal av, slapp av
ZhilleN Skrevet Desember 14, 2011 Forfatter Skrevet Desember 14, 2011 HWelde : Ja det er ikke så galt, kjerringa synes det kræsjer helt, men synes det er litt tøft jeg
ZhilleN Skrevet Desember 14, 2011 Forfatter Skrevet Desember 14, 2011 ser jo ut som det går riktig vei.. godt noen tar ansvar å river av jalle styling på så fine e36'er Har ikke sansen for Rieger og sånt dritt, M tech er alltid en vinner! Lurer på om jeg skal lakkere taket svart, og speila, kommer til og bestille BBS felger fra ebay etterhvert
HWelde Skrevet Desember 14, 2011 Skrevet Desember 14, 2011 Pff, må ikke høre på henne Kan bli fett med svart tak. Gode planer
Superbeetle Skrevet Desember 14, 2011 Skrevet Desember 14, 2011 Jeg likte ikke lyktene særlig godt... Om bilen skal passere som skikkelig stanced i mitt hode så bør den være helt orginal/m-tech med minst 8.5 og 10*17 felger som har omtrent 10-20mm for lavt ET til i det hele tatt å passe på bilen. Deretter må den være senket minst 80/40... Felgene må må også være noe som ikke finnes i gs-katalogen.. Takgrinder, fake-rust, revehaler og masse dekor har jeg ikke så mye til overs for..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå