Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 728
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Faen da.. Ja blir isblått i park, og xenonlook i nær fjern og spredere, visste dere kom til og synes det ble harry, er ikke så blått i real life, er ishvitt.. Lyst på ccfl ringer nå..!

Skrevet

Da tror jeg også angeleyesa går i vasken, da jeg er veldig usikker på om det er harry eller stygt, klarer ikke helt og bestemme meg, da er det vel best og nappe dem av igjen, og heller få tak i gule innerreflektorer, og gule spredere til M fangeren :)

Skrevet

Ja gromt det, skal sitta på bagasjen :D hehe

Dropper angeleyes foreløpig, skal sitta over vintern, så blir det gule reflektorer på blend og spredere, men redd det krasjer med rødt..

• 2 weeks later...
Skrevet
Da har det skjedd litt her igjen, har montert angeleyes på ytre i luktene, og sånn skal det være :)

Bytter til samme lys som i angeleyesa i spredere og park..

Bilder :

wl1xyw.jpg

Blir bra denna ZhilleN :) bare de angeleyesa.... hmmm...

8622yn5gh3p8hackkphz.jpg

Skrevet
Da har det skjedd litt her igjen, har montert angeleyes på ytre i luktene, og sånn skal det være :)

Bytter til samme lys som i angeleyesa i spredere og park..

Bilder :

wl1xyw.jpg

Blir bra denna ZhilleN :) bare de angeleyesa.... hmmm...

8622yn5gh3p8hackkphz.jpg

Hahahah, lo godt av det bildet :D

Gult og rødt kræsjer ikke i det hele tatt! :D

0wvlcqsmxgyodk69oa1j.jpg

Johnja's 540, gi beskjed om jeg skal fjerne bildet. :)

Skrevet
ser jo ut som det går riktig vei.. godt noen tar ansvar å river av jalle styling på så fine e36'er :D

Har ikke sansen for Rieger og sånt dritt, M tech er alltid en vinner!

Lurer på om jeg skal lakkere taket svart, og speila, kommer til og bestille BBS felger fra ebay etterhvert :)

Skrevet

Jeg likte ikke lyktene særlig godt...

Om bilen skal passere som skikkelig stanced i mitt hode så bør den være helt orginal/m-tech med minst 8.5 og 10*17 felger som har omtrent 10-20mm for lavt ET til i det hele tatt å passe på bilen. Deretter må den være senket minst 80/40... :wink:

Felgene må må også være noe som ikke finnes i gs-katalogen..

Takgrinder, fake-rust, revehaler og masse dekor har jeg ikke så mye til overs for..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...