ZhilleN Skrevet Juli 3, 2012 Forfatter Skrevet Juli 3, 2012 Hehe, tenkte meg kanskje du trengte det ja
ZhilleN Skrevet Juli 3, 2012 Forfatter Skrevet Juli 3, 2012 Sporsstoler synes jeg er helt noe annet og sitte i, bedre kjørekomfort og du sitter mye bedre.
fanqua Skrevet Juli 3, 2012 Skrevet Juli 3, 2012 har stoff interiør... how much for sportsinteriøret?
ZhilleN Skrevet Juli 3, 2012 Forfatter Skrevet Juli 3, 2012 Vet ikke helt egentlig, følger med baksete stoler og dørpaneler
hermanoo90 Skrevet Juli 3, 2012 Skrevet Juli 3, 2012 Grattis med fin delebil, bra interiør og motor og drivlinje for 8K er jo nærmest gratis spør du meg, med tanke på hva du får igjen når du har solgt de tingene du ikke skal ha fra den kanskje du til og med går i + ?? flott at du valgte motorbytte og velger å godkjenne det og beholder denne bilen, du har reddet den fra plastikkhelv-.... den var i og gjort den om til skikkelig BMW, stå på mister gleder meg btw til å se stickersene på bakruta!
hypah Skrevet Juli 4, 2012 Skrevet Juli 4, 2012 Hjemme en kveld denna uka? Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
hypah Skrevet Juli 4, 2012 Skrevet Juli 4, 2012 Se på interiøret, eller er du redd for fremmede mennesker? Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
ZhilleN Skrevet Juli 4, 2012 Forfatter Skrevet Juli 4, 2012 Har mest lyst til og selge den ene b28 motoren hel, eneste galt er en triggersensor som må byttes, er zf kasse som følger med og ledningsnett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå