ZhilleN Skrevet Desember 14, 2011 Forfatter Skrevet Desember 14, 2011 Jeg likte ikke lyktene særlig godt...Om bilen skal passere som skikkelig stanced i mitt hode så bør den være helt orginal/m-tech med minst 8.5 og 10*17 felger som har omtrent 10-20mm for lavt ET til i det hele tatt å passe på bilen. Deretter må den være senket minst 80/40... Felgene må må også være noe som ikke finnes i gs-katalogen.. Takgrinder, fake-rust, revehaler og masse dekor har jeg ikke så mye til overs for.. Hvis du ser planene mine beetle, så tror jeg du forstår Takgrind til og feste snowboard på, har jeg og det skal jaggu på, rusty blir det lite av, denne skal være clean, lav og brei! Riegerhelvette kan noen få kjøpt billig, eller så lager jeg video av at de knuses ganske godt!
HalvorK Skrevet Desember 14, 2011 Skrevet Desember 14, 2011 Pass på og ikke bygg bil slik som folk på bimmers vil ha den. Bygg den slik du selv ønsker den skal se ut
ZhilleN Skrevet Desember 14, 2011 Forfatter Skrevet Desember 14, 2011 Ja, jeg gjør det som jeg selv vil med bilen, styrer meg ikke etter hva folk her mener og sier
ZhilleN Skrevet Desember 18, 2011 Forfatter Skrevet Desember 18, 2011 LITEN UPDATE! Har bestemt meg åssen felger jeg skal ha, M pakka blir bestilt rett etter nyttår, Mlister og nye frontlykter. Skal nesten hellakkere bilen etter nyttår, og ta de bulkene som er, nesten ikke rust! Hvis noen har sort sportsinteriør i stoff til E36 sedan, så skrik ut! Søknaden venter jeg svar på også nå, blir spennende!
fizn Skrevet Desember 18, 2011 Skrevet Desember 18, 2011 LITEN UPDATE! Har bestemt meg åssen felger jeg skal ha, M pakka blir bestilt rett etter nyttår, Mlister og nye frontlykter. Skal nesten hellakkere bilen etter nyttår, og ta de bulkene som er, nesten ikke rust! Hvis noen har sort sportsinteriør i stoff til E36 sedan, så skrik ut! Søknaden venter jeg svar på også nå, blir spennende! Litt mer informasjon der
ZhilleN Skrevet Desember 18, 2011 Forfatter Skrevet Desember 18, 2011 Okei da.. Teaser av felga : Søknaden gjelder turbokonvertering, håper på at den blir godkjent!
ZhilleN Skrevet Desember 18, 2011 Forfatter Skrevet Desember 18, 2011 Kan ikke se for meg noe annet på bilen
ZhilleN Skrevet Januar 15, 2012 Forfatter Skrevet Januar 15, 2012 Tok litt bilder her om dagen, hvis noen er int i Riegerstylinga, så er det bare og si ifra Bilder :
fizn Skrevet Januar 15, 2012 Skrevet Januar 15, 2012 Får nesten lyst å reise til deg å sette et brekkjern mellom fangeren å knekke den av, fysj
Iz4k Skrevet Januar 16, 2012 Skrevet Januar 16, 2012 Får nesten lyst å reise til deg å sette et brekkjern mellom fangeren å knekke den av, fysj +1
ZhilleN Skrevet Januar 16, 2012 Forfatter Skrevet Januar 16, 2012 Jada jada, det skal av!!! Hvis ingen vil ha det, lager jeg sagntansbål av det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå