ZhilleN Skrevet Juli 18, 2012 Forfatter Skrevet Juli 18, 2012 Ja det skal av på hovedlysa, lurer litt på og beholde sprederne sånn egentlig, ser ut som cap i svart
fanqua Skrevet Juli 18, 2012 Skrevet Juli 18, 2012 Hva med at prøver å ha så mørkt på spredere og blinklys, også ha lysere på hovedlykta? Har ikke sett noen med det før, kanskje tøft
ZhilleN Skrevet Juli 18, 2012 Forfatter Skrevet Juli 18, 2012 Ja, det kunne vært en ide, bra du kommer med innspill
ZhilleN Skrevet Juli 18, 2012 Forfatter Skrevet Juli 18, 2012 Da har jeg dratt av filmen på lyktene, ble bedre nå ja
Pedi Skrevet Juli 19, 2012 Skrevet Juli 19, 2012 Da har jeg dratt av filmen på lyktene, ble bedre nå ja Ja, det ble litt for mye - enig. Men som den gamle løken som jeg er, hva er fairing egentlig? Søkte på google, og det første som møtte meg egentlig var dette Men det var vel gjerne ikke akkurat DET du hadde handlet inn, så ved å studere bildene bedre så mistenker jeg at det er vindavviseren (som vi har kallet det i de siste 25 år, hehe..) som er ettermontert på takbøylene?
fizn Skrevet Juli 19, 2012 Skrevet Juli 19, 2012 Er nok ikke aminosyre det er snakk om! Fairing er nok engelsk for vindavviser ja.
ZhilleN Skrevet Juli 19, 2012 Forfatter Skrevet Juli 19, 2012 den tok kaka.. Men da lærte du noe nytt i dag også
ZhilleN Skrevet Juli 20, 2012 Forfatter Skrevet Juli 20, 2012 I dag har jeg satt noe rart på bagasjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå