Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har jeg hørt med en lakkerer i området, så nå blir det lakkering av div deler, i tillegg blir taket svart, og bakskjermene blir lakkert opp igjen :)

• Svar 728
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Tidlig morgen skjedde dette :

Var på vei til jobb i dag, kom til rundkjøringa på Jessheim som går ut på motorveien, når jeg akkurat hadde kommet rundt rundkjøringen, så lå selvfølgelig en brostein midt i veien, og gjett hvem om kjørte rett på den.. :roll:

Når jeg kjørte over den, skrapa det under bilen noe helt jævlig, var sikker på at bunnpanna gikk, eller tannstanga, men neida, ingen lekkasjer heldigvis, skal skifte olje i morra, så skal jeg se etter skader i samme slengen.

Eneste jeg så var fangeren som hadde gleppi opp på høyresiden, ellers så det helt ok ut, men jeg fatter ikke at den klumpen ikke ødela frontfangeren :shock:

Skrevet

sett gjennom hele tråden din nå blitt utrulig rå nå i forhold til når du kjøpte den :D er vell ikke noe morsomt og pusse opp felger når resultate blir så bra vell hehe :wink::mrgreen:

Skrevet
sett gjennom hele tråden din nå blitt utrulig rå nå i forhold til når du kjøpte den :D er vell ikke noe morsomt og pusse opp felger når resultate blir så bra vell hehe :wink::mrgreen:

Hehe artig og høre :)

Kjøpte den som Et oppussingsobjekt, begynner og blifornøyd med utsende, blir vel gjort mere etterhvert ;)

Skrevet
ur to high man 8)

+ 1

Sent from my HTC One X using Tapatalk 2

Jada jada jada....!

Kansje det var ein "liten" brostein ! :D hehe. På e36 er jo rammevangene de laveste punkte så de tåler ein støyt !

Skrevet

Et par drittbilder jeg tok i natt når jeg vaska, deilig med iphone kamera :roll: ... kommer flere etter en shoot i kveld :D

1427k2o.jpg

2vajuoy.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...