ZhilleN Skrevet August 7, 2012 Forfatter Skrevet August 7, 2012 Da har jeg hørt med en lakkerer i området, så nå blir det lakkering av div deler, i tillegg blir taket svart, og bakskjermene blir lakkert opp igjen
ZhilleN Skrevet August 10, 2012 Forfatter Skrevet August 10, 2012 Tidlig morgen skjedde dette : Var på vei til jobb i dag, kom til rundkjøringa på Jessheim som går ut på motorveien, når jeg akkurat hadde kommet rundt rundkjøringen, så lå selvfølgelig en brostein midt i veien, og gjett hvem om kjørte rett på den.. Når jeg kjørte over den, skrapa det under bilen noe helt jævlig, var sikker på at bunnpanna gikk, eller tannstanga, men neida, ingen lekkasjer heldigvis, skal skifte olje i morra, så skal jeg se etter skader i samme slengen. Eneste jeg så var fangeren som hadde gleppi opp på høyresiden, ellers så det helt ok ut, men jeg fatter ikke at den klumpen ikke ødela frontfangeren
ZhilleN Skrevet August 10, 2012 Forfatter Skrevet August 10, 2012 Haha diohrvik Kan ikke akkurat sleppe den mer ned nå uansett
diohrvik Skrevet August 10, 2012 Skrevet August 10, 2012 edit: bra det gikk bra ihvertfall, stress når slikt skjer
svampen Skrevet August 10, 2012 Skrevet August 10, 2012 sett gjennom hele tråden din nå blitt utrulig rå nå i forhold til når du kjøpte den er vell ikke noe morsomt og pusse opp felger når resultate blir så bra vell hehe
handsome Skrevet August 10, 2012 Skrevet August 10, 2012 ur to high man + 1 Sent from my HTC One X using Tapatalk 2
ZhilleN Skrevet August 10, 2012 Forfatter Skrevet August 10, 2012 sett gjennom hele tråden din nå blitt utrulig rå nå i forhold til når du kjøpte den er vell ikke noe morsomt og pusse opp felger når resultate blir så bra vell hehe Hehe artig og høre Kjøpte den som Et oppussingsobjekt, begynner og blifornøyd med utsende, blir vel gjort mere etterhvert
ZhilleN Skrevet August 10, 2012 Forfatter Skrevet August 10, 2012 ur to high man + 1 Sent from my HTC One X using Tapatalk 2 Jada jada jada....!
Håvard P Skrevet August 11, 2012 Skrevet August 11, 2012 ur to high man + 1 Sent from my HTC One X using Tapatalk 2 Jada jada jada....! Kansje det var ein "liten" brostein ! hehe. På e36 er jo rammevangene de laveste punkte så de tåler ein støyt !
ZhilleN Skrevet August 11, 2012 Forfatter Skrevet August 11, 2012 Det som er, er at brosteinen har truffet høyreside på bilen, og mulig tatt tannstanga
ZhilleN Skrevet August 11, 2012 Forfatter Skrevet August 11, 2012 Da var det ikke ille som jeg hadde trudd, alt ser helt og greit ut under der
ZhilleN Skrevet August 12, 2012 Forfatter Skrevet August 12, 2012 Et par drittbilder jeg tok i natt når jeg vaska, deilig med iphone kamera ... kommer flere etter en shoot i kveld
ZhilleN Skrevet August 12, 2012 Forfatter Skrevet August 12, 2012 Jeg trenger forresten noen blinklys foran hvis noen har
hypah Skrevet August 12, 2012 Skrevet August 12, 2012 Jeg har 2 par med hvite.. Ingen av de er helt strøkne men. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå