Gå til innhold

Re: Bmw E30 To dørs 325I total restaurering.

Anbefalte innlegg

• Svar 74
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Jepp, har gjort det selv :) derfor jeg er litt skeptisk, men er jo ikke værre å prøve, er det dårlig passform så er det bare å bytte de igjen. Har ikke vært noe problemer før hvertfall. Men klart da er jo mekonomen et alternativ :D

Skrevet
Hvor mye er det i forhold til min? :wink:

her er det mye i forhold til din, er mye i gulv, på dører og hjulbuer, sikkert endel på kanaler å. slik jeg husker den i såfall :) men kjøp karosseri deler på koed. der er det billig og mange bruker koed.

Skrevet

Som sagt, denne er rusten :) hehe.

Har funnet en del rust i gulv, foran i motorrommet, hjulbuer bak, i bagasjerommet, skjøten i kanalen. Jekk festene virker greie, men skal vel med tiden sandblåse det meste av karosseri, så regner med å finne mer :D Og bort skal det!

Dette blir jo et langtidsprosjekt, siden jeg vil ha det skikkelig utført, så spørs vel om den blir å se ute på veiene til året :) hehe

• 3 weeks later...
Skrevet

Her går det så det suser. Vært litt opptatt i det siste, så har blitt dårlig med oppdatering her desverre.

Men jeg har nå ribbet hele bilen, så er kun understellet igjen. Tenkte å prøve å få lagd meg en sånn bilsnurre. Er jo så mye enklere å jobbe og sparer meg selv for mye banning. hehe

Det kommer en bildeupdate i løpet av uka tenker jeg :)

Skrevet

Liten bildeupdate bare :) Er nå godt på vei på å ribbe ferdig bilen, kun litt diverse understell igjen :)

Er glad for at jeg bestemte meg for å ribbe bilen, er mye lettere å sveise opp karosseriet igjen, som sagt så tenkte jeg å prøve å bygge meg en bilsnurre :D

Så da blir det vel å få ribbet ferdig bilen, så er det vel bare å dra å hamstre seg sand, så man får sand

3xcz7n79tf4v7c33w67c.jpg

eilh9526ybb0h6424xn7.jpg

10zujkwl5a5rm8nn85yk.jpg

• 1 month later...
Skrevet

Da var det på tide med en aldri så liten update igjen.

Har ikke fått jobbet så mye med bilen i det siste, men har nå fått skrapa alle hjulbuene og motorrom rent for tectyl ( skikkelig møkkajobb )

Også har jeg i dag fått sveisa ferdig bilvogga mi, så det blir lettere å få fjernet tectyl og sveisa under på bilen.

Jeg bygde denne av to motorbukker fra biltema, og noe jern jeg hadde liggenes. :D Men jeg må forsterke den litt ut til sidene.

Fikk bare tatt et bilde som ble bra, flere bilder kommer fremover!

ytbqin7z0b1oiztma6hm.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...