Blokkis Skrevet November 27, 2011 Forfatter Share Skrevet November 27, 2011 Okei, tenkte å kjøpe på veng her i Halden, hvis det er dårlig passform da, så er det jo enklere å bytte osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 27, 2011 Share Skrevet November 27, 2011 Har hørt begge deler om veng. Men bare å prøve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blokkis Skrevet November 27, 2011 Forfatter Share Skrevet November 27, 2011 Jepp, har gjort det selv derfor jeg er litt skeptisk, men er jo ikke værre å prøve, er det dårlig passform så er det bare å bytte de igjen. Har ikke vært noe problemer før hvertfall. Men klart da er jo mekonomen et alternativ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skrokkis Skrevet November 28, 2011 Share Skrevet November 28, 2011 kompis av meg som hadde denne.. mye jobb forran deg du ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blokkis Skrevet November 28, 2011 Forfatter Share Skrevet November 28, 2011 Hehe er en del rust ja. Men det blir jo et langtidsprosjekt så bare å ta tiden til hjelp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 28, 2011 Share Skrevet November 28, 2011 Hvor mye er det i forhold til min? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skrokkis Skrevet November 28, 2011 Share Skrevet November 28, 2011 Hvor mye er det i forhold til min? her er det mye i forhold til din, er mye i gulv, på dører og hjulbuer, sikkert endel på kanaler å. slik jeg husker den i såfall men kjøp karosseri deler på koed. der er det billig og mange bruker koed. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blokkis Skrevet November 28, 2011 Forfatter Share Skrevet November 28, 2011 Som sagt, denne er rusten hehe. Har funnet en del rust i gulv, foran i motorrommet, hjulbuer bak, i bagasjerommet, skjøten i kanalen. Jekk festene virker greie, men skal vel med tiden sandblåse det meste av karosseri, så regner med å finne mer Og bort skal det! Dette blir jo et langtidsprosjekt, siden jeg vil ha det skikkelig utført, så spørs vel om den blir å se ute på veiene til året hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burnout18 Skrevet November 28, 2011 Share Skrevet November 28, 2011 Denne har jeg eid før Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blokkis Skrevet November 28, 2011 Forfatter Share Skrevet November 28, 2011 Kult å treffe på gamle eiere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tzrkriss Skrevet Desember 18, 2011 Share Skrevet Desember 18, 2011 Åssen går det her da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blokkis Skrevet Desember 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2011 Her går det så det suser. Vært litt opptatt i det siste, så har blitt dårlig med oppdatering her desverre. Men jeg har nå ribbet hele bilen, så er kun understellet igjen. Tenkte å prøve å få lagd meg en sånn bilsnurre. Er jo så mye enklere å jobbe og sparer meg selv for mye banning. hehe Det kommer en bildeupdate i løpet av uka tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tzrkriss Skrevet Desember 20, 2011 Share Skrevet Desember 20, 2011 Er en del enklere det ja,sparer mye tid å Høres bra ut dette,du er på rett vei i alle fall:D Gleder meg til bilder i hvertfall!Stå på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blokkis Skrevet Desember 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2011 Liten bildeupdate bare Er nå godt på vei på å ribbe ferdig bilen, kun litt diverse understell igjen Er glad for at jeg bestemte meg for å ribbe bilen, er mye lettere å sveise opp karosseriet igjen, som sagt så tenkte jeg å prøve å bygge meg en bilsnurre Så da blir det vel å få ribbet ferdig bilen, så er det vel bare å dra å hamstre seg sand, så man får sand Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blokkis Skrevet Februar 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2012 Da var det på tide med en aldri så liten update igjen. Har ikke fått jobbet så mye med bilen i det siste, men har nå fått skrapa alle hjulbuene og motorrom rent for tectyl ( skikkelig møkkajobb ) Også har jeg i dag fått sveisa ferdig bilvogga mi, så det blir lettere å få fjernet tectyl og sveisa under på bilen. Jeg bygde denne av to motorbukker fra biltema, og noe jern jeg hadde liggenes. Men jeg må forsterke den litt ut til sidene. Fikk bare tatt et bilde som ble bra, flere bilder kommer fremover! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå