Gå til innhold

Re: Bmw E30 To dørs 325I total restaurering.

Blokkis
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 74
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Som sagt, denne er rusten :) hehe.

Har funnet en del rust i gulv, foran i motorrommet, hjulbuer bak, i bagasjerommet, skjøten i kanalen. Jekk festene virker greie, men skal vel med tiden sandblåse det meste av karosseri, så regner med å finne mer :D Og bort skal det!

Dette blir jo et langtidsprosjekt, siden jeg vil ha det skikkelig utført, så spørs vel om den blir å se ute på veiene til året :) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Her går det så det suser. Vært litt opptatt i det siste, så har blitt dårlig med oppdatering her desverre.

Men jeg har nå ribbet hele bilen, så er kun understellet igjen. Tenkte å prøve å få lagd meg en sånn bilsnurre. Er jo så mye enklere å jobbe og sparer meg selv for mye banning. hehe

Det kommer en bildeupdate i løpet av uka tenker jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liten bildeupdate bare :) Er nå godt på vei på å ribbe ferdig bilen, kun litt diverse understell igjen :)

Er glad for at jeg bestemte meg for å ribbe bilen, er mye lettere å sveise opp karosseriet igjen, som sagt så tenkte jeg å prøve å bygge meg en bilsnurre :D

Så da blir det vel å få ribbet ferdig bilen, så er det vel bare å dra å hamstre seg sand, så man får sand

3xcz7n79tf4v7c33w67c.jpg

eilh9526ybb0h6424xn7.jpg

10zujkwl5a5rm8nn85yk.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Da var det på tide med en aldri så liten update igjen.

Har ikke fått jobbet så mye med bilen i det siste, men har nå fått skrapa alle hjulbuene og motorrom rent for tectyl ( skikkelig møkkajobb )

Også har jeg i dag fått sveisa ferdig bilvogga mi, så det blir lettere å få fjernet tectyl og sveisa under på bilen.

Jeg bygde denne av to motorbukker fra biltema, og noe jern jeg hadde liggenes. :D Men jeg må forsterke den litt ut til sidene.

Fikk bare tatt et bilde som ble bra, flere bilder kommer fremover!

ytbqin7z0b1oiztma6hm.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...