Disaster Skrevet November 14, 2011 Share Skrevet November 14, 2011 Har lett lenge, endelig dukket den opp i den tilstanden jeg var ute etter NYE BILDER SIDE 9 Bilder tatt før jeg satte den bort for vinteren. Nye nyrer montert Hestekrefter treff i Porsgrunn april 2012. Bytta baklamper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffe Skrevet November 14, 2011 Share Skrevet November 14, 2011 Flott bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet November 14, 2011 Share Skrevet November 14, 2011 Grattis med tøff bil! Er denne original? Lite tips kunne vært å byttet ut baklykter, blinklys foran og nyrer til org. Men det er nå min smak! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo1991 Skrevet November 14, 2011 Share Skrevet November 14, 2011 Veldig fin bil .... ville byttet ut baklykter og nyrene dine. Blir litt for mye chrome, chrome rundt og svart i midten er fint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Disaster Skrevet November 14, 2011 Forfatter Share Skrevet November 14, 2011 Grattis med tøff bil! Er denne original evo?Lite tips kunne vært å byttet ut baklykter og blinklysene foran til org. Det skal gjøres ganske snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet November 14, 2011 Share Skrevet November 14, 2011 Pen bil dette Men det er ikke noe som heter M3 EVO da, det er bare noe som engelskmennene har funnet på når 3.2 ble lansert for at de ikke skulle blade de og 3.0l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Disaster Skrevet November 14, 2011 Forfatter Share Skrevet November 14, 2011 Veldig fin bil ....ville byttet ut baklykter og nyrene dine. Blir litt for mye chrome, chrome rundt og svart i midten er fint Helt riktig, samme som jeg har tenkt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Disaster Skrevet November 14, 2011 Forfatter Share Skrevet November 14, 2011 Pen bil dette Men det er ikke noe som heter M3 EVO da, det er bare noe som engelskmennene har funnet på når 3.2 ble lansert for at de ikke skulle blade de og 3.0l http://www.supercarworld.com/cgi-bin/sh ... al.cgi?274 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet November 14, 2011 Share Skrevet November 14, 2011 Pen bil dette Men det er ikke noe som heter M3 EVO da, det er bare noe som engelskmennene har funnet på når 3.2 ble lansert for at de ikke skulle blade de og 3.0l http://www.supercarworld.com/cgi-bin/sh ... al.cgi?274 Det er akkurat det Larsen prøver å si, Evo er det samme som 3.2l. "The E36 actually arrived in the UK in 1994 but this, the more powerful 'Evo' version, followed in 1995. Power was uprated to 321bhp." 3.2l = 321hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet November 14, 2011 Share Skrevet November 14, 2011 Nettopp, det er samme bil, alt er likt, og det er kun i UK den "heter" EVO. What is an E36 M3 Evolution? To better distinguish the 3.2-liter E36 M3 from its 3.0-liter predecessor, BMW GB marketed the E36 M3 3.2 as the M3 Evolution within the United Kingdom. Aside from its right-hand drive configuration, it is mechanically and cosmetically identical to other European-spec 3.2-liter M3s. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Disaster Skrevet November 14, 2011 Forfatter Share Skrevet November 14, 2011 Flott bil Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet November 14, 2011 Share Skrevet November 14, 2011 Grattis med tøff bil! Er denne original?Lite tips kunne vært å byttet ut baklykter, blinklys foran og nyrer til org. Men det er nå min smak! +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Disaster Skrevet November 14, 2011 Forfatter Share Skrevet November 14, 2011 Pen bil dette Men det er ikke noe som heter M3 EVO da, det er bare noe som engelskmennene har funnet på når 3.2 ble lansert for at de ikke skulle blade de og 3.0l http://www.supercarworld.com/cgi-bin/sh ... al.cgi?274 Det er akkurat det Larsen prøver å si, Evo er det samme som 3.2l. "The E36 actually arrived in the UK in 1994 but this, the more powerful 'Evo' version, followed in 1995. Power was uprated to 321bhp." 3.2l = 321hk. Nettopp men når 3,2 ble lansert så ble det Evolution navnet gitt på grunn av høyere motoreffekt, så vi er alle enige Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Disaster Skrevet November 14, 2011 Forfatter Share Skrevet November 14, 2011 Grattis med tøff bil! Er denne original?Lite tips kunne vært å byttet ut baklykter, blinklys foran og nyrer til org. Men det er nå min smak! +1 Det er min smak og så det gjøres før den skal ut til neste vår Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Disaster Skrevet November 14, 2011 Forfatter Share Skrevet November 14, 2011 Kan jo nevne i samme slengen at km standen på denne er kun 89000 Rallyeroy reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå