Øyvind L. Skrevet November 14, 2011 Share Skrevet November 14, 2011 BMW i tyskland har ALDRI lansert en 3.2l som noen EVO. Den ble ikke kalt det når den ble lansert i norge, tyskland eller noen andre land. BMW UK satte det navnet på den når den kom, men EVO navnet er ikke nevnt noen andre plasser som feks ETK. Derfor er ikke jeg enig i at vi er enige. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo1991 Skrevet November 14, 2011 Share Skrevet November 14, 2011 Men denne bilen er vel ombygget, stemmer ikke det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet November 14, 2011 Share Skrevet November 14, 2011 Den er ombygd ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Disaster Skrevet November 14, 2011 Forfatter Share Skrevet November 14, 2011 Joda den er bygget av SS Performnace i skien, bra jobb må jeg si. Men så er de jo Norges beste BMW byggere da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Disaster Skrevet November 14, 2011 Forfatter Share Skrevet November 14, 2011 BMW i tyskland har ALDRI lansert en 3.2l som noen EVO. Den ble ikke kalt det når den ble lansert i norge, tyskland eller noen andre land. BMW UK satte det navnet på den når den kom, men EVO navnet er ikke nevnt noen andre plasser som feks ETK. Derfor er ikke jeg enig i at vi er enige. Men jeg liker EVO betegnelsen uansett jeg, om du søker det opp får du utallige treff på 3,2, EVO, vurderer å sette EVO merke i grillen på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet November 14, 2011 Share Skrevet November 14, 2011 Frekk bil! Blir bra med nye lykter, og ifølge hjulbuene på denne bilen må du få tak i noen breiere hjul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet November 14, 2011 Share Skrevet November 14, 2011 Kjenner denne bilen godt, en bekjent her i byen som har hatt den i mange år, og fikk den bygd om av ss. Evo merke i grillen hadde vært prikken over i'en ja, bytt ut m3 merket bak også da...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet November 14, 2011 Share Skrevet November 14, 2011 Men jeg liker EVO betegnelsen uansett jeg, om du søker det opp får du utallige treff på 3,2, EVO, vurderer å sette EVO merke i grillen på den At du liker EVO-betegnelsen er jo greit nok, men det er fortsatt ingen EVO. BMW har aldri laget/kallt en E36 M3 for EVO, det er kun E30 M3 som har EVO-versjoner. EVO-merke i grillen er like teit som M3-merke bak på en 320i.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Disaster Skrevet November 14, 2011 Forfatter Share Skrevet November 14, 2011 Frekk bil! Blir bra med nye lykter, og ifølge hjulbuene på denne bilen må du få tak i noen breiere hjul Breiere hjul kommer også på etter hvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet November 14, 2011 Share Skrevet November 14, 2011 vanvittig vakkert, gratulerer med råfrekk BMW! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Disaster Skrevet November 14, 2011 Forfatter Share Skrevet November 14, 2011 Kjenner denne bilen godt, en bekjent her i byen som har hatt den i mange år, og fikk den bygd om av ss. Evo merke i grillen hadde vært prikken over i'en ja, bytt ut m3 merket bak også da...... EVO merket kommer både framme og bak etter hvert, takk for innspill Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Disaster Skrevet November 14, 2011 Forfatter Share Skrevet November 14, 2011 vanvittig vakkert, gratulerer med råfrekk BMW! Tusen takk superturbodiesel.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet November 14, 2011 Share Skrevet November 14, 2011 Man kan jo heldigvis gjøre hva man vil med bilen sin. Bilen er jo kjempe fin den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet November 14, 2011 Share Skrevet November 14, 2011 Syns den her var kjempestilig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Disaster Skrevet November 14, 2011 Forfatter Share Skrevet November 14, 2011 Man kan jo heldigvis gjøre hva man vil med bilen sin. Bilen er jo kjempe fin den. Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå