Gå til innhold

Min nye M3 EVO 1998 modell. Masse nye bilder.

Disaster
 Share

Anbefalte innlegg

BMW i tyskland har ALDRI lansert en 3.2l som noen EVO. Den ble ikke kalt det når den ble lansert i norge, tyskland eller noen andre land. BMW UK satte det navnet på den når den kom, men EVO navnet er ikke nevnt noen andre plasser som feks ETK. Derfor er ikke jeg enig i at vi er enige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BMW i tyskland har ALDRI lansert en 3.2l som noen EVO. Den ble ikke kalt det når den ble lansert i norge, tyskland eller noen andre land. BMW UK satte det navnet på den når den kom, men EVO navnet er ikke nevnt noen andre plasser som feks ETK. Derfor er ikke jeg enig i at vi er enige.

Men jeg liker EVO betegnelsen uansett jeg, om du søker det opp får du utallige treff på 3,2, EVO, vurderer å sette EVO merke i grillen på den :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg liker EVO betegnelsen uansett jeg, om du søker det opp får du utallige treff på 3,2, EVO, vurderer å sette EVO merke i grillen på den :-)

At du liker EVO-betegnelsen er jo greit nok, men det er fortsatt ingen EVO. BMW har aldri laget/kallt en E36 M3 for EVO, det er kun E30 M3 som har EVO-versjoner. EVO-merke i grillen er like teit som M3-merke bak på en 320i.. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner denne bilen godt, en bekjent her i byen som har hatt den i mange år, og fikk den bygd om av ss. Evo merke i grillen hadde vært prikken over i'en ja, bytt ut m3 merket bak også da......:)

EVO merket kommer både framme og bak etter hvert, takk for innspill :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...