Disaster Skrevet November 14, 2011 Forfatter Share Skrevet November 14, 2011 Syns den her var kjempestilig Takk for det Glema Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 14, 2011 Share Skrevet November 14, 2011 Muligens den fineste M3'n på forumet, spør du meg! I allefall når det gjelder E36... Disaster reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Disaster Skrevet November 14, 2011 Forfatter Share Skrevet November 14, 2011 Muligens den fineste M3'n på forumet, spør du meg! I allefall når det gjelder E36... Oi....... Tusen takk for det, det setter jeg pris på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet November 14, 2011 Share Skrevet November 14, 2011 Lekkert! Sent from my GT-I5700 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Disaster Skrevet November 14, 2011 Forfatter Share Skrevet November 14, 2011 Lekkert! Sent from my GT-I5700 using Tapatalk Tusen takk "M|Fjeld" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet November 14, 2011 Share Skrevet November 14, 2011 Kjenner denne bilen godt, en bekjent her i byen som har hatt den i mange år, og fikk den bygd om av ss. Evo merke i grillen hadde vært prikken over i'en ja, bytt ut m3 merket bak også da...... EVO merket kommer både framme og bak etter hvert, takk for innspill hehe, jeg skjønner at ironi kan være vanskelig å tolke på et forum;) jeg er desverre ikka fan av evt evo merker som måtte komme på bilen. Men tøff bil som jeg vet det er lagt mye penger i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet November 14, 2011 Share Skrevet November 14, 2011 Man kan jo heldigvis gjøre hva man vil med bilen sin. Bilen er jo kjempe fin den. Tusen takk Men synes den burde være lavere bak. Tøff farge og tøffe felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
havardw Skrevet November 14, 2011 Share Skrevet November 14, 2011 Stusset litt da jeg så EVO og 1998 modell, den traff hvertfall oppmerksomheten - noe som den fortjener, grisefet M3! Gratulerer. Disaster reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Disaster Skrevet November 14, 2011 Forfatter Share Skrevet November 14, 2011 Kjenner denne bilen godt, en bekjent her i byen som har hatt den i mange år, og fikk den bygd om av ss. Evo merke i grillen hadde vært prikken over i'en ja, bytt ut m3 merket bak også da...... EVO merket kommer både framme og bak etter hvert, takk for innspill hehe, jeg skjønner at ironi kan være vanskelig å tolke på et forum;) jeg er desverre ikka fan av evt evo merker som måtte komme på bilen. Men tøff bil som jeg vet det er lagt mye penger i. Ja denne er det lagrt mye penger i, mer en noen ville tro. EVO merker og betegnelser betyr bare at den er produsert etter 1996 med 3,2 liter og er oppgradert fra tidligere 3,0 liter. Må nevne at det er betydelig forskjell fra 3,0 til 3,2 på en slik motor, for dem som ikke var klar over det:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Disaster Skrevet November 14, 2011 Forfatter Share Skrevet November 14, 2011 Stusset litt da jeg så EVO og 1998 modell, den traff hvertfall oppmerksomheten - noe som den fortjener, grisefet M3! Gratulerer. Takk for det, fornøyd jeg ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Disaster Skrevet November 14, 2011 Forfatter Share Skrevet November 14, 2011 Man kan jo heldigvis gjøre hva man vil med bilen sin. Bilen er jo kjempe fin den. Tusen takk Men synes den burde være lavere bak. Tøff farge og tøffe felger Vil ikke ha en "sagge" bil. syns senken er perfekt, litt over gummien bak en foran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet November 14, 2011 Share Skrevet November 14, 2011 Gratulerer med utrolig fin e36, en av de fineste jeg har sett oppigjenom.. Ta godt vare på denne, for den er utrolig fin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Disaster Skrevet November 14, 2011 Forfatter Share Skrevet November 14, 2011 Gratulerer med utrolig fin e36, en av de fineste jeg har sett oppigjenom.. Ta godt vare på denne, for den er utrolig fin Takk for det joachim sørlie, den skal bli godt passet på. Den er bedre i opplevelse en på bilder og jeg gjorde et kjempekjøp på denne. Har i flere år ventet på en E36 M3 3,2 i bra stand, så dukket dette vidunderet opp takket være SS Performance og forrige eier som har pleiet og kostet på den masse, dette er noe å ta vare på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet November 14, 2011 Share Skrevet November 14, 2011 gratulerer med rå lekker M3 men orginale baklykter forkjener den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Disaster Skrevet November 14, 2011 Forfatter Share Skrevet November 14, 2011 gratulerer med rå lekker M3 men orginale baklykter forkjener den Takk for det "Sund.M3" Nye baklykter er på vei ;.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå