Disaster Skrevet Februar 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2013 Da er karbon innsug innkjøpt, sammen med Alpha-N chip forventer jeg betydelig forbedring både på ytelse og ikke minst lyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Februar 15, 2013 Share Skrevet Februar 15, 2013 SATAN det så gromt ut. Antar det blir passelig rå lyd av det der ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Disaster Skrevet Februar 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2013 SATAN det så gromt ut.Antar det blir passelig rå lyd av det der ja Ja kan nesten ikke vente til våren banker på døren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Februar 16, 2013 Share Skrevet Februar 16, 2013 Tviler på at du får betydelig økning i ytelsen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Disaster Skrevet Februar 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2013 Tviler på at du får betydelig økning i ytelsen. Betydelig er relativt..... men noe blir det da med de-kat og supersprint race Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morstan Skrevet Februar 18, 2013 Share Skrevet Februar 18, 2013 Fælt så positive folk er på forumet her? Noen kan ikke kommentere uten å si noe negativt:p Men er vel det som gjør det til ett diskusjons forum:) Betydelig er det nok ikke, men om det hentes litt så må det da være bra? Hvor har du kjøpt innsuget? Har ett selv også, men litt usikker på kvaliteten på mitt.:/ Det blir også montert til våren. Håper du legger ut lydklipp/film når det er montert! Fin bil og ser ut som den får stellet den skal ha! Mvh Martin. Disaster reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Februar 18, 2013 Share Skrevet Februar 18, 2013 Er vell alltids noe å hente ved innsug skift, hvertfall masse lyd Disaster reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Disaster Skrevet Februar 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2013 Fælt så positive folk er på forumet her? Noen kan ikke kommentere uten å si noe negativt:p Men er vel det som gjør det til ett diskusjons forum:) Betydelig er det nok ikke, men om det hentes litt så må det da være bra?Hvor har du kjøpt innsuget? Har ett selv også, men litt usikker på kvaliteten på mitt.:/ Det blir også montert til våren. Håper du legger ut lydklipp/film når det er montert! Fin bil og ser ut som den får stellet den skal ha! Mvh Martin. Takk skal du ha Martin Innsuget er kjøpt av R Andersen her på forumet, lyd og film kommer til våren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morstan Skrevet Februar 18, 2013 Share Skrevet Februar 18, 2013 Gleder meg! Så ut som litt bedre kvalitet enn mitt. Men bare jeg får lyden så gir jeg faen i resten! Disaster reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Disaster Skrevet Februar 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2013 Gleder meg! Så ut som litt bedre kvalitet enn mitt. Men bare jeg får lyden så gir jeg faen i resten! Liker innstillingen din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tare Jansen Skrevet Mars 20, 2013 Share Skrevet Mars 20, 2013 Når kommer det sorte lister å vårbilder a? Hvis du skal ha sorte lister da selvfølgelig;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MRise Skrevet Juni 16, 2013 Share Skrevet Juni 16, 2013 Så deg ved Shell på pors tidligere i kveld! Finfin bil! Disaster reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Disaster Skrevet September 24, 2013 Forfatter Share Skrevet September 24, 2013 Da er en del oppgraderinger på plass. Karboninnsug, oil catch tank, sorte lister rundt om og justerbare camberstag bak Kan også nevne at både effekt og lyd ble betydelig forbedret med karboninnsuget, oljedampen som før gikk inn i gammelt innsug er rutet om så nå får den kun ren luft inn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet September 24, 2013 Share Skrevet September 24, 2013 Syns du kunne ha fjerna de SSP merkene, passet ikke.. Syns ikke noe særlig om CSL bakluka heller.. Annet enn det, nydelig slede!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Disaster Skrevet September 24, 2013 Forfatter Share Skrevet September 24, 2013 Syns du kunne ha fjerna de SSP merkene, passet ikke.. Syns ikke noe særlig om CSL bakluka heller.. Annet enn det, nydelig slede!! Syns SSP merkene passer jeg, det er jo dem som har bygget vidunderet CSL bakluka gjør den jo bare kul og litt annerledes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå