Gå til innhold

Min nye M3 EVO 1998 modell. Masse nye bilder.

Disaster
 Share

Anbefalte innlegg

Fælt så positive folk er på forumet her?:P Noen kan ikke kommentere uten å si noe negativt:p Men er vel det som gjør det til ett diskusjons forum:) Betydelig er det nok ikke, men om det hentes litt så må det da være bra?:)

Hvor har du kjøpt innsuget? Har ett selv også, men litt usikker på kvaliteten på mitt.:/ Det blir også montert til våren. Håper du legger ut lydklipp/film når det er montert!:D

Fin bil og ser ut som den får stellet den skal ha!:D

Mvh Martin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fælt så positive folk er på forumet her?:P Noen kan ikke kommentere uten å si noe negativt:p Men er vel det som gjør det til ett diskusjons forum:) Betydelig er det nok ikke, men om det hentes litt så må det da være bra?:)

Hvor har du kjøpt innsuget? Har ett selv også, men litt usikker på kvaliteten på mitt.:/ Det blir også montert til våren. Håper du legger ut lydklipp/film når det er montert!:D

Fin bil og ser ut som den får stellet den skal ha!:D

Mvh Martin.

Takk skal du ha Martin :) Innsuget er kjøpt av R Andersen her på forumet, lyd og film kommer til våren :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
  • 2 months later...
  • 3 months later...

Da er en del oppgraderinger på plass.

Karboninnsug, oil catch tank, sorte lister rundt om og justerbare camberstag bak :-)

Kan også nevne at både effekt og lyd ble betydelig forbedret med karboninnsuget, oljedampen som før gikk inn i gammelt innsug er rutet om så nå får den kun ren luft inn :D

l5yuqjyu35o9xd5q8f69.jpg

zrv9bwyf9n8zhazogn01.jpg

qg76y8khgzfrye0s8ps9.jpg

fv1ri56m3hu6hwdpjwal.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns du kunne ha fjerna de SSP merkene, passet ikke.. :|

Syns ikke noe særlig om CSL bakluka heller.. :roll:

Annet enn det, nydelig slede!! 8):mrgreen:

Syns SSP merkene passer jeg, det er jo dem som har bygget vidunderet :-) CSL bakluka gjør den jo bare kul og litt annerledes :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...