Azeton Skrevet November 16, 2011 Share Skrevet November 16, 2011 Sebastian Vettel/Loeb bruker å drikke champagnen før de kjører har jeg hørt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon85 Skrevet November 17, 2011 Share Skrevet November 17, 2011 Skjønner ikke hvorfor det skal være så mye blest rundt det her...Her på bygdene har fyllekjøring pågått i 60 år, hver eneste helg, det var da ingen som går med her i bygda av den grunn. Man blir mer skjerpet når man vet man kjører med urent mel i posen. Problemet er at om man ikke bruker hodet, så hjelper det på ingen måte å være edru heller, da hjelper ingenting! Jeg vil heller møte fulle gode sjåfører enn klin edru dårlige.. Siste eksempelet på dette var i dag da et avskum av en sjåfør kjørte forbi i yttersving uten å se noe som helst, vi kom selvfølgelig rundt svingen, folk ristet på hodet i bilene vi møtte. Det kjøres "litt" i fylla her i strøket og, faktisk hiver jeg meg i grøfta hvis jeg går langs riksveien en laurdagskveld og ser en bil.. Det problemet hadde vært mindre hvis det hadde vært lov å kjøre i fylla og ingen hadde ringt politiet bil hvis de så en bil som sneglet seg fram, stødig langs kanten i 22 kmh... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet November 17, 2011 Share Skrevet November 17, 2011 Sebastian Vettel/Loeb bruker å drikke champagnen før de kjører har jeg hørt Tviler på at de drikker en hel flakse eller to hver. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå