Evopower Skrevet November 15, 2011 Share Skrevet November 15, 2011 Her har jeg en god fight med en annen E28. Den hvite er en 535i, mens den jeg kjører er en 528i. Her er resten av videoene: http://www.youtube.com/results?search_t ... ount&uni=3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AVT Skrevet November 16, 2011 Share Skrevet November 16, 2011 Så morsomt ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet Desember 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2011 Bump:) Her er en liten artikkel med bilder og teskt om bilen: http://bmwe28.diskusjonsforum.no/bmwe28-about194.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Desember 4, 2011 Share Skrevet Desember 4, 2011 Åssen motor? Ligna noe jævlig på min gamle e28 bilcross innvendig, til og med samme farge på dørsidene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 4, 2011 Share Skrevet Desember 4, 2011 Du kjører bra! Står vel ganske klart at det er 528i, Anders. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Desember 4, 2011 Share Skrevet Desember 4, 2011 Du kjører bra! Står vel ganske klart at det er 528i, Anders. Gamlebilen min det der! Jeg kjøpte den av Harald Berg (bruker her på forumet), også solgte jeg den til Telemark. Den har til og med fargene fra Telemark ser jeg. Moro å se at den lever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Desember 4, 2011 Share Skrevet Desember 4, 2011 Så morsomt ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet Desember 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2011 Åssen motor? Ligna noe jævlig på min gamle e28 bilcross innvendig, til og med samme farge på dørsidene! Kjøpte bilen på bud i Bergen av en junior i 2009. De hadde vissnok bygd bilen som et prosjekt på skolen sa han..ikke vet jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Desember 4, 2011 Share Skrevet Desember 4, 2011 Åssen motor? Ligna noe jævlig på min gamle e28 bilcross innvendig, til og med samme farge på dørsidene! Kjøpte bilen på bud i Bergen av en junior i 2009. De hadde vissnok bygd bilen som et prosjekt på skolen sa han..ikke vet jeg Hørtes rart ut. Jeg solgte vel min i 2009. Den er PRIKKlik den gamle min. Selv fargene er like både ut og innvendig. En blå stripe kan skimtes i frontruta også(men som nå er malt over) , det stemmer det også. Men nok om det, den fungerer bra ser jeg Jeg hadde også 518-diff. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet Desember 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2011 Kan høre med han når han kommer å henter bilen. Er gamleeieren som skal kjøpe bilen tilbake. Var 528 diff på denne da jeg fikk den. Hvor kjørte du med din da? Hva synes du om E28 i bilcross? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Desember 5, 2011 Share Skrevet Desember 5, 2011 Kan høre med han når han kommer å henter bilen. Er gamleeieren som skal kjøpe bilen tilbake. Var 528 diff på denne da jeg fikk den.Hvor kjørte du med din da? Hva synes du om E28 i bilcross? Ok, da er det nok ikke samme bilen, men det er litt rart, er kliss lik! Jeg brukte mine som jordebiler, jeg synes e28 er geniale å kjøre, men litt synd å bruke de i bilcross. Har også hatt kadett c med trimma volvo b20 som gikk fælt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå