Gå til innhold

Bilcross med BMW E28 (film og bilder)

Evopower
 Share

Anbefalte innlegg

• 3 weeks later...
Du kjører bra! Står vel ganske klart at det er 528i, Anders.

Gamlebilen min det der! :D Jeg kjøpte den av Harald Berg (bruker her på forumet), også solgte jeg den til Telemark. Den har til og med fargene fra Telemark ser jeg.

Moro å se at den lever! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åssen motor? Ligna noe jævlig på min gamle e28 bilcross innvendig, til og med samme farge på dørsidene!

Kjøpte bilen på bud i Bergen av en junior i 2009. De hadde vissnok bygd bilen som et prosjekt på skolen sa han..ikke vet jeg :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åssen motor? Ligna noe jævlig på min gamle e28 bilcross innvendig, til og med samme farge på dørsidene!

Kjøpte bilen på bud i Bergen av en junior i 2009. De hadde vissnok bygd bilen som et prosjekt på skolen sa han..ikke vet jeg :roll:

Hørtes rart ut. Jeg solgte vel min i 2009. Den er PRIKKlik den gamle min. Selv fargene er like både ut og innvendig. En blå stripe kan skimtes i frontruta også(men som nå er malt over) , det stemmer det også. :P Men nok om det, den fungerer bra ser jeg :)

Jeg hadde også 518-diff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan høre med han når han kommer å henter bilen. Er gamleeieren som skal kjøpe bilen tilbake. Var 528 diff på denne da jeg fikk den.

Hvor kjørte du med din da? Hva synes du om E28 i bilcross?

Ok, da er det nok ikke samme bilen, men det er litt rart, er kliss lik!

Jeg brukte mine som jordebiler, jeg synes e28 er geniale å kjøre, men litt synd å bruke de i bilcross. Har også hatt kadett c med trimma volvo b20 som gikk fælt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...