faltro Skrevet November 16, 2011 Skrevet November 16, 2011 Ja nå begynner det og bli kaldt ute, og min E39 sedan er "kastet" ut fra garasjen. (min kone MÅ jo stå inne) Tenkte og få motert en kupe vifte fra Defa i den. Noen gode tips hvor det er best og komme seg inn i bilen med ledningen ? Hadde vært fint med gode tips, da det ikke altid er vits og finn opp kruttet igjen. Venter i spenning. Trond BERGEN
StigJ Skrevet November 16, 2011 Skrevet November 16, 2011 Funker dette for deg? Borring av hull i torpedoveggen er på eget ansvar
biglake Skrevet November 16, 2011 Skrevet November 16, 2011 Hei Tok inn min på førersiden, ville ikke lage for mange hull i kassa til elektronikken. Under kupefilteret på førersiden kan det dokkes ut et avlangt hull (du trenger gummi gjennomføring), førte så kabelen i teppet under pedalene og bak midtkonsollen til den andre siden. Helt grei jobb. Dette på en 2000 mod 520iat (mulig at det er dårligere plass med manuell, eller om gjennomføringen hører til clutchen)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå