Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det ble ganske bra ja, alt er montert nå bortsett fra shortshiften :)

Jeg må ha ny styresnekke, vet ikke hvor mye det hjelper å stramme den. Det er såpass mye slark i den nå.. Noen som har en brukt uten slark å selge meg? :)

• Svar 76
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

du har sjekka at det faktisk er snekka - og ikke f.eks muttern på rattstammen eller hjelpesnekkeforingen som er gåen, regner jeg med? ( Klart, snekkene er jo bare grøt etter 250 000km + )

Fin bil ;D

Skrevet
du har sjekka at det faktisk er snekka - og ikke f.eks muttern på rattstammen eller hjelpesnekkeforingen som er gåen, regner jeg med? ( Klart, snekkene er jo bare grøt etter 250 000km + )

Fin bil ;D

Ja, har kommet frem til at det er snekken:-) bilen har trossalt ått nærmere 300'km nå, så... :-)

Skrevet

Skal ned på verkstedet senere i dag og løfte av fangere + div :) Bulker og overflaterust er ferdigbehandlet nå, så er ikke lenge før sprøyting.

Ble plutselig litt usikker ang. XYZ coiloversene, så har sendt avkreftelsesmail foreløpig. Noen tips til coilovers? Må helst være hardhetsjusterbare også. Fyr på, trenger tips!!

Skrevet

Noen som vet om bakpotte fra E34 passer på E32? Selges jo ikke effektanlegg (utenom eisenmann, men prisen er jo deretter) til E32, men til E34 selges det jo haugevis :)

Skrevet

Gleder meg til å følge dette prosjektet videre!

Hvorfor bygger du deg ikke eksos selv? Mye billigere og greiere det.

Skrevet
Gleder meg til å følge dette prosjektet videre!

Hvorfor bygger du deg ikke eksos selv? Mye billigere og greiere det.

Det er jo et alternativ. Vi får se hva som skjer :)

Bilen ble grunnet i dag! Var nedom og tok noen bilder. Mangler riktignok venstre framskjerm. Noen som har liggende en uten rust?? Trenger!

rpny7piyrqo5kpx7u5t2.jpg

ayju8wesdwsu3k5icdzx.jpg

5h40fabaj1gscae7zxs6.jpg

demszwdbtsesc89q8j15.jpg

Skrevet
hehe starta lakkering uten forskjerm? :P

Jaja, hehe. Lakkerer selve bilen først, og skjermer/fangere etterpå :) Er en kompis som lakkerer, så er ikke noe pes. Hehe!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...