SondreLM Skrevet Januar 19, 2012 Forfatter Skrevet Januar 19, 2012 Det ble ganske bra ja, alt er montert nå bortsett fra shortshiften Jeg må ha ny styresnekke, vet ikke hvor mye det hjelper å stramme den. Det er såpass mye slark i den nå.. Noen som har en brukt uten slark å selge meg?
scoot Skrevet Januar 19, 2012 Skrevet Januar 19, 2012 du har sjekka at det faktisk er snekka - og ikke f.eks muttern på rattstammen eller hjelpesnekkeforingen som er gåen, regner jeg med? ( Klart, snekkene er jo bare grøt etter 250 000km + ) Fin bil ;D
SondreLM Skrevet Januar 19, 2012 Forfatter Skrevet Januar 19, 2012 du har sjekka at det faktisk er snekka - og ikke f.eks muttern på rattstammen eller hjelpesnekkeforingen som er gåen, regner jeg med? ( Klart, snekkene er jo bare grøt etter 250 000km + )Fin bil ;D Ja, har kommet frem til at det er snekken:-) bilen har trossalt ått nærmere 300'km nå, så...
SondreLM Skrevet Januar 19, 2012 Forfatter Skrevet Januar 19, 2012 Da var mail sendt om bestilling av coilovers med høyde og hardhetsjustering. Valget falt på XYZ racing coilovers, ferdig sveist om. Håper det blir bra!
NBCustom Skrevet Januar 19, 2012 Skrevet Januar 19, 2012 Tøft, blir bra med lav 7-serie med kanthjul!
SondreLM Skrevet Januar 22, 2012 Forfatter Skrevet Januar 22, 2012 Skal ned på verkstedet senere i dag og løfte av fangere + div Bulker og overflaterust er ferdigbehandlet nå, så er ikke lenge før sprøyting. Ble plutselig litt usikker ang. XYZ coiloversene, så har sendt avkreftelsesmail foreløpig. Noen tips til coilovers? Må helst være hardhetsjusterbare også. Fyr på, trenger tips!!
SondreLM Skrevet Januar 25, 2012 Forfatter Skrevet Januar 25, 2012 Da var coilovers kjøpt og betalt. Valget falt på XYZ Racing coilovers, med høyde og hardhetsjustering. http://www.google.no/imgres?q=XYZ+racin ... 29,r:4,s:0 Referansebilde. Syns de så relativt bøs ut jeg da Så nå venter jeg bare på å få bilen tilbake fra lakk, noe som burde bli denne uken, før siste rest av interiøret blir montert. Gleder meg!!
SondreLM Skrevet Januar 28, 2012 Forfatter Skrevet Januar 28, 2012 Noen som vet om bakpotte fra E34 passer på E32? Selges jo ikke effektanlegg (utenom eisenmann, men prisen er jo deretter) til E32, men til E34 selges det jo haugevis
NBCustom Skrevet Januar 29, 2012 Skrevet Januar 29, 2012 Gleder meg til å følge dette prosjektet videre! Hvorfor bygger du deg ikke eksos selv? Mye billigere og greiere det.
SondreLM Skrevet Januar 29, 2012 Forfatter Skrevet Januar 29, 2012 Gleder meg til å følge dette prosjektet videre!Hvorfor bygger du deg ikke eksos selv? Mye billigere og greiere det. Det er jo et alternativ. Vi får se hva som skjer Bilen ble grunnet i dag! Var nedom og tok noen bilder. Mangler riktignok venstre framskjerm. Noen som har liggende en uten rust?? Trenger!
SondreLM Skrevet Januar 30, 2012 Forfatter Skrevet Januar 30, 2012 hehe starta lakkering uten forskjerm? Jaja, hehe. Lakkerer selve bilen først, og skjermer/fangere etterpå Er en kompis som lakkerer, så er ikke noe pes. Hehe!
SondreLM Skrevet Januar 31, 2012 Forfatter Skrevet Januar 31, 2012 Noen som har v. framskjerm til meg? uten rust? haster!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå