Hawkon88 Skrevet Februar 26, 2012 Skrevet Februar 26, 2012 NICE! Men jeg forstår ikke hvorfor du sliper så mye av rørene rundt der du skal sveise. Det er godt nok så lenge du sliper der du skal sveise og litt til.. Jeg hadde ikke giddet å slipt mer enn 2-3cm..Litt mer biler av hvilke løsninger du velger til buret hadde vært nice Det er jo det minste problemet, han taper jo maks et par minutter totalt på det... Hehe, morsom han der Hvorfor er du sarkastisk? Jeg jobber med dette daglig (som prosjektleder) så litt peiling burde jeg ha. Jeg kom med både ros og et konstruktivt tips, så jeg forstår ikke helt innstillingen din. Uansett er det bortkastet å slipe av overflatebehandlingen enn du strengt tatt må for å unngå porer i sveisen..
Joachim S Hamar Skrevet Februar 27, 2012 Skrevet Februar 27, 2012 Hørt at du har henta deg bil:) onkel jobber som BMW selger hos dere var han som sa det
BD Racing Skrevet Februar 27, 2012 Forfatter Skrevet Februar 27, 2012 Hørt at du har henta deg bil:) onkel jobber som BMW selger hos dere var han som sa det Stemmer det
Tzunami Skrevet Februar 27, 2012 Skrevet Februar 27, 2012 Jeg vil og jobbe som bmw-selger!! Fiks meg jobb gutta! Men få opp updates nå! Vil se bilder:D
BD Racing Skrevet Februar 28, 2012 Forfatter Skrevet Februar 28, 2012 Hey Siden sist har vi helsveiset buret, demontert hele UK M3'en og i kveld flyttet vi over div. braketter fra E36 motorrommet over til E30'en Som brakett til + ladestasjon, diagnosekontakt og kjølevæsketank Endel igjen, men begynner å nærme seg lakk med stormskritt Har også fått kjøpt meg noen super gromme D2 coilovere, samt 188 diff med 3.64 utveksling og ZF girkasse Blir snart kjøp av Porsche 996 Turbo bremser foran og bak, med E46 M3 skiver Noen bilder
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå