Gå til innhold

BD Racing - Drifting E30 - Update Side 26,MONTERT BREMSER, PÅ HJUL IGJEN !

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trur egentlig jeg ville gjort det samme angående understellet! Skal så lite til før man riper opp lakken osv, og den understellsmassen når ikke rusta igjennom med det første heller. De små kiloene der er jo ingenting, vel? Veit ikke hvor mye jeg skal leke peiling mot yngve her, men :P

Skrevet

Mange bekker små blir en stor å, anders92.. Ser artig ut! :D

Skrevet

Men kan vel Lakke oppå wurth massen. Lakk det også :)

Skrevet

Ja men asså når massen er der så er ikke 500 gram med hvit benga så forferdelig mye for og få shytsen til å bli fin:)

Skrevet
Ja men asså når massen er der så er ikke 500 gram med hvit benga så forferdelig mye for og få shytsen til å bli fin:)

Body schütz'en er vel ikke 100% vanntett? Bør vel ha tett lakk enten under eller over.

Skrevet

Skrape av shytsen er bare tull, lakkere i steden? Nei ville jeg aldriverden gjort!

Hadde det vært utstillingsbil så, kjør på med bare shytsen, den er tett nok til banebruk.

Skrevet

gjør som du vil bd, spiller så liten rolle uansett !

Skrevet

Spiller jo ingen rolle om du lakkerer over, du har jo grunning under shytsen! Greit nok at det hadde blitt tettere og trengt inn mindre vann om du hadde lakkert over, men det er små porer i klarlakk og base, eller 1 sjikt for den saks skyld! Rust blir det etter mange år uansett!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...