BMW E30 325 Skrevet April 16, 2012 Skrevet April 16, 2012 Ser bra ut;) har du sparkla igjenn der listene skal være? Hvilken front og hekk var det du skulle ha?
Svendsen Skrevet April 16, 2012 Skrevet April 16, 2012 Vanvittig pent! Utrolig flott gjennomført, gleder meg til å følge med her og se flere bilder
Anders92 Skrevet April 16, 2012 Skrevet April 16, 2012 Sparer ikke på midler eller omkostninger her iallefall! Stå på!
BD Racing Skrevet April 16, 2012 Forfatter Skrevet April 16, 2012 Ser bra ut;) har du sparkla igjenn der listene skal være? Hvilken front og hekk var det du skulle ha? Har sparklet igjen listene ja, synes det blir penere Skal ha seidl framfanger og sideskjørt, men bakfanger er jeg usikker på
BD Racing Skrevet April 16, 2012 Forfatter Skrevet April 16, 2012 Takk for gode tilbakemeldinger Har fått lagt opp nesten alle bremserør, montert ferdig pedalboks og det hydrauliske brekket, trukket opp pluss kabelen fra E36 ble veldig bra synes jeg Alle ledningene som går bakover i bilen på venstre siden er lagt i rør og vil bli veldig lite synlig Har også fått vasket endel deler og byttet simring på utgående på girkassa i dag Legger også ved et bilde av porsche bremsene som ligger og venter på å bli montert Planen resten av uka er og bytte bunnpanne og pakning på motoren og få sandblåst, maskert og pulverlakkert alt av understell
Svendsen Skrevet April 16, 2012 Skrevet April 16, 2012 Blir bra ! Hvordan dim er det på det kopper røret du bruker til clutchen?
M3 Yngve Skrevet April 16, 2012 Skrevet April 16, 2012 Dette blir jo bare knallbra. Ikke mange på din alder som bygger så gjennomført. Blir nesten litt for fin til å være førstegangs bane bil !! Gleder meg til å se den live, og tror de felgene blir knall tøffe i samme farge som buret. Men det store hullet i taket, hva er det til ??
BD Racing Skrevet April 16, 2012 Forfatter Skrevet April 16, 2012 Blir bra ! Hvordan dim er det på det kopper røret du bruker til clutchen? Ca 5mm som alle de andre rørene i bilen
BD Racing Skrevet April 16, 2012 Forfatter Skrevet April 16, 2012 Dette blir jo bare knallbra. Ikke mange på din alder som bygger så gjennomført. Blir nesten litt for fin til å være førstegangs bane bil !! Gleder meg til å se den live, og tror de felgene blir knall tøffe i samme farge som buret. Men det store hullet i taket, hva er det til ?? Tusen takk Ehh, i det store hullet i taket skal limes inn en lexan plate/luke Tror det kan bli tøft
bmw-E30 Skrevet April 16, 2012 Skrevet April 16, 2012 Ble ikke feil med den farge komboen nei.. lykke til videre med oppbygginga
BD Racing Skrevet April 17, 2012 Forfatter Skrevet April 17, 2012 Ble ikke feil med den farge komboen nei.. lykke til videre med oppbygginga Takk
Dirty Skrevet April 17, 2012 Skrevet April 17, 2012 er ikke redd for at chassi blir mykere med et slikt stort hull i taket ?
BD Racing Skrevet April 17, 2012 Forfatter Skrevet April 17, 2012 er ikke redd for at chassi blir mykere med et slikt stort hull i taket ? Finnes jo andre E30'er som drifter med takluke så ? Det er jo orginalt takluke på den, bare vi har skjært bort hele takkaseten
Joachim S Hamar Skrevet April 18, 2012 Skrevet April 18, 2012 Dette blir rått! Blir d turbo på denne?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå