Gå til innhold

BD Racing - Drifting E30 - Update Side 26,MONTERT BREMSER, PÅ HJUL IGJEN !

Anbefalte innlegg

• 2 weeks later...
Skrevet
Takker, skal få inspisere bilen du ;)

Dykk har jo satt på felgane eg har lyst på også, tørr eg spørre kva dykk betalte for desse? Ser meget bra ut foresten!! :)

Skrevet

500dollar koster dem ca, men frakten fra dem koster 400dollar! + mva da er dem ikke billige lengere.

Må regne 8000-9000tusen for disse dem felgene hjem :)

• 1 month later...
Skrevet

Dette blir awesome!!!

Ang. rattstammen ville jeg ha forsterket denne med doble stag, kan bli veldig mye risting i stammen når du senker denne lenger ned og modifiserer med braketter.

• 1 month later...
  • 4 months later...
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
Skrevet

Lenge siden sist nå :) Har drevet med så mye andre prosjekter så har blitt lite tid til E30'en :(

Siden sist har jeg solgt D2 coiloverne og Porsche bremsene og heller kjøpt speller nye K-Sport bremser og coilovere :D

Idag har jeg også vært hos hardtop her på forumet og kjøpt m-tech stabstag, fuelcell og litt AN fittings ;) Tror kanskje m-tech stabstagene blir litt myke, men tror det skal gå greit siden coiloverene er grise stive :D Tenkte å prøve på oppstart iløpet av uka :) Updates kommer jevnlig, kom gjerne med innspill og idé'er :D

u6etamej.jpgyma6uted.jpg5e5a8y9a.jpge2y5evar.jpguhyqarur.jpg3a6u6e2a.jpgse3ypy3u.jpgunu5u6aj.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...