handsome Skrevet Oktober 16, 2013 Skrevet Oktober 16, 2013 Står skivene riktig vei? Trodde de skulle dytte ut varmluft og ikke inn kald luft? Sent from my HTC One using Tapatalk 2
handsome Skrevet Oktober 16, 2013 Skrevet Oktober 16, 2013 Står skivene riktig vei? Trodde de skulle dytte ut varmluft og ikke inn kald luft? Sent from my HTC One using Tapatalk 2
BD Racing Skrevet Oktober 16, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 16, 2013 Står skivene riktig vei? Trodde de skulle dytte ut varmluft og ikke inn kald luft? Sent from my HTC One using Tapatalk 2 De står riktig vei
BD Racing Skrevet Oktober 16, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 16, 2013 Godt du gjer det strøkent og har preface og eg kjøyre stort dekal eller så hadde det blitt for likt min Hehe, skiller vel mere på din og min bil enn et klistremerke
|Ole| Skrevet Oktober 16, 2013 Skrevet Oktober 16, 2013 Du har vel rett i det da forstillinga mi er heilt mongo og litt sånn men du skjønte no sikkert kva eg meinte
BD Racing Skrevet Oktober 16, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 16, 2013 Du har vel rett i det da forstillinga mi er heilt mongo og litt sånn men du skjønte no sikkert kva eg meinte Hehe
Jørgen-Fastbmw Skrevet Oktober 16, 2013 Skrevet Oktober 16, 2013 Hehe du Ole, ikkje frekt meint men bilen din er bilcross i forhold til denne bilen
BD Racing Skrevet Oktober 16, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 16, 2013 Hehe du Ole, ikkje frekt meint men bilen din er bilcross i forhold til denne bilen :D hehe
|Ole| Skrevet Oktober 17, 2013 Skrevet Oktober 17, 2013 Hehe du Ole, ikkje frekt meint men bilen din er bilcross i forhold til denne bilen Eg veit da det, er det så vanskelig å forstå att eg meinte orange på svart? Når folk sitte på sidelinja er det vanskelig å skille 2 bilar med samme farge kombo med mindre det er større design forskjella Og du er altid frekk
BD Racing Skrevet Oktober 17, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 17, 2013 Eg veit da det, er det så vanskelig å forstå att eg meinte orange på svart? Når folk sitte på sidelinja er det vanskelig å skille 2 bilar med samme farge kombo med mindre det er større design forskjella Og du er altid frekk Hehe, blir nok bra tenker jeg
Jørgen-Fastbmw Skrevet Oktober 17, 2013 Skrevet Oktober 17, 2013 Haha no er eg med, då har du ingenting å bekymre deg over. Med dine 500 hk vs 321hk laga du meir røyk og folk vil med en gang sjå forskjell
BD Racing Skrevet Oktober 17, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 17, 2013 Haha no er eg med, då har du ingenting å bekymre deg over. Med dine 500 hk vs 321hk laga du meir røyk og folk vil med en gang sjå forskjell Roooolig nå
|Ole| Skrevet Oktober 17, 2013 Skrevet Oktober 17, 2013 Haha no er eg med, då har du ingenting å bekymre deg over. Med dine 500 hk vs 321hk laga du meir røyk og folk vil med en gang sjå forskjell Neidu, eg kan ikkje å kjøre bil så blir ikkje røyk Må foresten rette deg, er 505 hjul hk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå