jonase46 Skrevet November 18, 2011 Skrevet November 18, 2011 Har solgt bilen min uten felgene så nå vurderer jeg å selge drømme-felgene mine.. Kjøpt fra felgen-garage.de i sommer. Strøkne 3-delte felger som passer perfekt på e46 uten valsing! Falken dekk med 7mm mønster igjen. 225/35 framm og 235/35 bak. Felgene har kjørt ca 3000km, noen bruksmerker er det, ingen kant-kjøring, men noen små bruksmerker er det. Felgene skal hånd-poleres og vokses før salg. Er ikke i pengeknipe, må ikke selge. Høy pris-klasse! Bud vurderes. (ikke skambud ) Ta gjerne kontakt på tlf 91336456, sms eller PM hvis du har spm. Har ikke bilder av alle felgene nå, så legger bare ved noen bilder av de på min e46 Mvh Jonas Aronsen
Skulebollen Skrevet November 18, 2011 Skrevet November 18, 2011 Rått! Du har vel en minstepris på hjula så kan vel slenge ut den;)
jonase46 Skrevet November 19, 2011 Forfatter Skrevet November 19, 2011 Ja, savner bilen min når jeg ser bildene med Futuraene på. De som ønsker slike felger vet også hva de er verdt. kvalitet & stil koster dessverre penger! Claus fra felgen-garage.de har gjort en nydelig jobb med restaurering av disse.
ZhilleN Skrevet November 19, 2011 Skrevet November 19, 2011 Hva slags impress er det på felga? Meget interessert!!
jonase46 Skrevet November 21, 2011 Forfatter Skrevet November 21, 2011 Bump! Kanskje ikke rett tid å selge sommerfelger på?
jonase46 Skrevet November 28, 2011 Forfatter Skrevet November 28, 2011 Disse trekkes for salg. Skal pakkes inn på ett lager og evt breddes eller kanskje de kommer for salg igjen til våren, hvem vet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå