powerfulglenn Skrevet November 18, 2011 Share Skrevet November 18, 2011 Hei, jeg bare lurte på om prisen har steget fra sist jeg sjekket? 600Kr hørtes litt voldsomt ut... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 18, 2011 Share Skrevet November 18, 2011 Om den ikke har gjort det enda, så gjør den det snart i hvertfall. De satte vel en dato på det, men når husker jeg ikke. Nyttår kanskje? Eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet November 18, 2011 Forfatter Share Skrevet November 18, 2011 ok, prisen er satt til 600kr nå... ser at de har fått gjort litt med siden Er ikke medlem der.. men vurderte det sterkt helt til jeg så prisen.... kanskje det er jeg som er teit men jeg synes prisen er litt høy... Hva får man når man blir medlem da? Veit at man får bladet men liksom hva mer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet November 18, 2011 Share Skrevet November 18, 2011 Rabatter rundt omkring. Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet November 18, 2011 Forfatter Share Skrevet November 18, 2011 Haha Hva mer ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet November 18, 2011 Share Skrevet November 18, 2011 På denne tråden diskuterer de det samme, så du kan jo lese litt på s.53 http://www.bmwguiden.no/forum/viewtopic.php?f=9&t=49975&start=780 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet November 18, 2011 Share Skrevet November 18, 2011 Jeg føler at forsikringstilbudet man får er verdt kontingenten alene...jeg sparer en del penger på å være medlem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet November 18, 2011 Share Skrevet November 18, 2011 Jeg føler at forsikringstilbudet man får er verdt kontingenten alene...jeg sparer en del penger på å være medlem. +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
inflames662 Skrevet November 18, 2011 Share Skrevet November 18, 2011 Jeg føler at forsikringstilbudet man får er verdt kontingenten alene...jeg sparer en del penger på å være medlem. +1 fra meg også... sparer flere tusen på den avtalen i året. Men når det skal sies, det er ingen hos Unison forsikring som har sjekket om jeg er virkelig er medlem eller ikke. De spurte ikke etter noe medlemsnummer den gang jeg ble medlem..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet November 18, 2011 Share Skrevet November 18, 2011 Jeg sparer intet mindre enn 10k, og jeg er på min første bilforsikring i mitt navn...jeg klager ikke på det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
inflames662 Skrevet November 18, 2011 Share Skrevet November 18, 2011 fikk jo helt latterlige tilbud av Gjensidge selv på 16000 kroner i året for bil. Da hadde jeg bare 30 prosent bonus. Unison skulle ha 7000 for alle 3 forsikringene mine med lengre kjørelengde på bilen enn tilbudet fra Gjensidige... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet November 18, 2011 Forfatter Share Skrevet November 18, 2011 Er det bare Bilforsikring som man får prosenter på ? Og hvilket forsikringselskap har avtale med BMWCCN? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 18, 2011 Share Skrevet November 18, 2011 Unioson, ser det ut til. Du har prosent på deler hos Sulland. Tror det er 10 eller 20%, jeg husker ikke helt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet November 18, 2011 Share Skrevet November 18, 2011 Som BMWCCN medlem har man rabattavtale hos f.eks Wurth. Her i Telemark hvor jeg bor har lokalavdelingen BMWCCN avd. Telemark forhandlet frem rabattavtaler med lokale bilrelaterte forretninger. Sjekk med lokalavdelingen i ditt område. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet November 18, 2011 Share Skrevet November 18, 2011 Jeg har vært inne på unison sine nettsider. Men når jeg trykker på forsikringer, så må jeg oppgi organisasjon, der står det ingenting om BMWCCN. Så da kommer jeg ikke videre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå