Gå til innhold

Hvorfor må man betale så mye på BMWCCN ?

powerfulglenn
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 69
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hva er det som er så bra med BMW clubben ???

Og hva er dårli ???

Jeg var medlem der for noen år siden og da handla alt om noen få kjepp høye medlemmer (ledere)

Jobba tidligere på BMW verksted og di vanskilgste kundene kom fra den klubben .

Dem hadde greie på ALT og vi andre skjønte ikke stort .

Håper det er nye tider og vanlie folk som er der nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var medlem der for noen år siden og da handla alt om noen få kjepp høye medlemmer (ledere)

Hvorfor er de vanskelig å ha med å gjøre? Fordi de forlanger at man gjør jobben man betaler for? Jeg har hvertfall til gode å få det jeg ber om /betaler for hos et autorisert BMW-verksted i Norge... I utlandet så har det aldri vært noe problem, tvert i mot.

Har snakket med stort sett de fleste som har sittet i styret de siste 10 årene, og de aller fleste har vært trivelige personer, så kjenner meg ikke igjen i ditt syn på lederene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er de vanskelig å ha med å gjøre? Fordi de forlanger at man gjør jobben man betaler for? Jeg har hvertfall til gode å få det jeg ber om /betaler for hos et autorisert BMW-verksted i Norge... I utlandet så har det aldri vært noe problem, tvert i mot.

Har snakket med stort sett de fleste som har sittet i styret de siste 10 årene, og de aller fleste har vært trivelige personer, så kjenner meg ikke igjen i ditt syn på lederene.

Verkstedene her hjemme har noe og lære i forhold til tyskland ,men er du ikke fornøyd så må du jo si fra .Der nede går en fyr sammen med bil eier og ser og prater om problemet .Her hjemme så sitter det en kundemotaker som vet det meste og bryr seg mindre om hva kunden mener .

Er noen år siden jeg var med der og da var det stort settb dem i styret som var ute på banen og vi som ikke hadde M3 eller 850 kunne vel egentli gå hjem.

Jeg sier IKKE at det er sånn i dag .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok at dette kan ha med at enkelte eigere vet ALT om sin bil, å evt vanlige feil/reklamasjoner på den type bil dem kjører. Virker til tider som at BMW verktedene ikke er 100% oppdatert på alt innen hver enkel bil modell...?

Da ender en opp med kanskje et par kvervulanter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men er du ikke fornøyd så må du jo si fra

Det gjør jeg så absolutt, og det er jo det BMWCCN-medlemmer har gjort også, og som du kaller vanskelige..

Har kjørt på BMWCCN sine banetreff i drøyt 10 år, og de som kjører minst på treffene er jo lederene i BMWCCN, da de har mer enn nok med å få arrangert treffet.. Er de heldig så får de "lurt" seg til en kjøretur eller to i løpet av dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At BMW verkstedene ikke er helt oppdatert er nok rikti ,men på et verksted med 20 mekanikere så er det kansje 3 stk som er innterisert i jobben sin ,mens resten venter på lønn og helg.

Og hvem vil vel stå bøyd hele dagen og slite da en heller kan sitte på et kontor og tjene mere .

Men om alle er fornøyd med klubben så det ikke noe som er bedre enn det :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unison nektet å gi meg fullkasko på 850'en, så da måtte jeg annet steds for å få d, men har NAF rabatt på hus, innbo og reise hos Unison.

Det var veldig rart ??? jeg har 850CSi en forsikret der

Koster 5500 i året med full kasko ( her er utdrag fra forsikringen )

Bilmerke/modell......: BMW 850 >350 HK

Registreringsnummer..: RJ XXXXX

Registreringsår......: 1994

Kjørelengde..........: 8000 km/år

Kilometerstand.......: 1

Kilometerstand avlest:

Bonus................: 75 % mer enn 5 år

Kjøretøy kan benyttes under banekjøring som arrangeres av BMW - klubben

Latterlig! Ser ut til at jeg må ta meg en telefon i morgen... Er vel ikke noen her inne som jobber for Unison?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unison nektet å gi meg fullkasko på 850'en, så da måtte jeg annet steds for å få d, men har NAF rabatt på hus, innbo og reise hos Unison.

Det var veldig rart ??? jeg har 850CSi en forsikret der

Koster 5500 i året med full kasko ( her er utdrag fra forsikringen )

Bilmerke/modell......: BMW 850 >350 HK

Registreringsnummer..: RJ XXXXX

Registreringsår......: 1994

Kjørelengde..........: 8000 km/år

Kilometerstand.......: 1

Kilometerstand avlest:

Bonus................: 75 % mer enn 5 år

Kjøretøy kan benyttes under banekjøring som arrangeres av BMW - klubben

Latterlig! Ser ut til at jeg må ta meg en telefon i morgen... Er vel ikke noen her inne som jobber for Unison?

Spesielt da dette faktisk ikke er en bilmodel med mye skader , og de aller fleste kjøres lite og eies av entusiaster.

Det er også en temmelig høy snittalder på eiere av slike biler.

Hilsen

Terje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...