Kristian Skrevet November 21, 2011 Share Skrevet November 21, 2011 Jeg byttet EDC dempere og bremser (store typen 345mm) rundt om på den 3.8'n, bare for å nevne noe. Det koster flesk, er ikke til å stikke under en stol det;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erebus Skrevet November 21, 2011 Share Skrevet November 21, 2011 He he... work hard, play hard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet November 21, 2011 Forfatter Share Skrevet November 21, 2011 Jeg blir helt rørt av Erebus omtanke for meg og min økonomi, ikke vant til sånn jeg, fra fremmede Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erebus Skrevet November 21, 2011 Share Skrevet November 21, 2011 Skal sende deg et julekort med en hundrelapp i jeg Johnja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet November 21, 2011 Forfatter Share Skrevet November 21, 2011 Skal sende deg et julekort med en hundrelapp i jeg Johnja Jeg kan love deg av hele mitt hjerte, at det trenger jeg ikke. Må være litt slitsomt egentlig og være så opptatt av penger, alle innlegg fra deg har omhandlet penger, trist Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erebus Skrevet November 21, 2011 Share Skrevet November 21, 2011 Sans for humor er ikke noe du har fått utdelt i stort monn Johnja. Viktig for deg å få frem at du har god råd? Trist det og? Jeg nevnte bare at dette var dyre biler å holde som en kuriositet, og sa halv-fleipete at jeg gjerne spytter inn en slant når du er sporty nok til å drifte slike gamle biler, da jeg synes det er flott. Hvis du tolket det slik at jeg mener du ikke har råd eller penger er det trist, men det var ikke meningen. Foreslår at vi legger denne teite drittslenginga død og fokuserer på den flotte bilen du har kjøpt deg istedet. Fyr på med bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet November 21, 2011 Share Skrevet November 21, 2011 Heheh.. må le litt! Solide biler det her, og med noe fornuftig behandling så er det lite som går i stykker. Om jeg kunne velge mellom en så strøken E34 M5 eller en E9x/E6x så hadde jeg jammen gått for E34'n. Deilig håndlaget bil med sjel Mao. Gratulerer masse med herlig kjøretøy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet November 21, 2011 Forfatter Share Skrevet November 21, 2011 Sans for humor er ikke noe du har fått utdelt i stort monn Johnja. Viktig for deg å få frem at du har god råd? Trist det og?Jeg nevnte bare at dette var dyre biler å holde som en kuriositet, og sa halv-fleipete at jeg gjerne spytter inn en slant når du er sporty nok til å drifte slike gamle biler, da jeg synes det er flott. Hvis du tolket det slik at jeg mener du ikke har råd eller penger er det trist, men det var ikke meningen. Foreslår at vi legger denne teite drittslenginga død og fokuserer på den flotte bilen du har kjøpt deg istedet. Fyr på med bilder Se der kom det et bra innlegg fra deg, jeg har sikkert missforstått deg da ser du. Ta med deg hundrelappen, så kan vi kjøre oss en tur og kose oss i den flotte bilen. Ps dette er ikke ironi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erebus Skrevet November 21, 2011 Share Skrevet November 21, 2011 brom brom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet November 21, 2011 Share Skrevet November 21, 2011 Utrolig fin M5. ! Drev å siklet på en tilsvarende bil, men fornuften talte og den var "heldigvis" solgt, så valget endte på en E39 523iat da det var bruksbil vi skulle ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
havardw Skrevet November 22, 2011 Share Skrevet November 22, 2011 Gratulerer! Kjenner jeg er misunnelig på denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Farrukh M Skrevet November 22, 2011 Share Skrevet November 22, 2011 Gratulere med Deilig E34, har både E39 og E34...E39 er litt mer moderne men E34 er noe for seg selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingB Skrevet November 23, 2011 Share Skrevet November 23, 2011 Mye mas i denne tråden om at M5 er så dyrt å eie. Det er det ikke! Har hatt M5 i 4 år nå, og så lenge den kun er snakk om normale deler, så koster det ikke mye i det hele tatt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet November 23, 2011 Forfatter Share Skrevet November 23, 2011 Godt og høre, har ikke bekymret meg så mye heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet November 23, 2011 Share Skrevet November 23, 2011 gratulerer med flott m5 lyst på en slik selv!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå