Gå til innhold

johnja sin M5, felgjakten over

johnja
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 208
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Sans for humor er ikke noe du har fått utdelt i stort monn Johnja. Viktig for deg å få frem at du har god råd? Trist det og?

Jeg nevnte bare at dette var dyre biler å holde som en kuriositet, og sa halv-fleipete at jeg gjerne spytter inn en slant når du er sporty nok til å drifte slike gamle biler, da jeg synes det er flott. Hvis du tolket det slik at jeg mener du ikke har råd eller penger er det trist, men det var ikke meningen.

Foreslår at vi legger denne teite drittslenginga død og fokuserer på den flotte bilen du har kjøpt deg istedet. Fyr på med bilder :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heheh.. må le litt! Solide biler det her, og med noe fornuftig behandling så er det lite som går i stykker.

Om jeg kunne velge mellom en så strøken E34 M5 eller en E9x/E6x så hadde jeg jammen gått for E34'n. Deilig håndlaget bil med sjel :wink: Mao. Gratulerer masse med herlig kjøretøy :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sans for humor er ikke noe du har fått utdelt i stort monn Johnja. Viktig for deg å få frem at du har god råd? Trist det og?

Jeg nevnte bare at dette var dyre biler å holde som en kuriositet, og sa halv-fleipete at jeg gjerne spytter inn en slant når du er sporty nok til å drifte slike gamle biler, da jeg synes det er flott. Hvis du tolket det slik at jeg mener du ikke har råd eller penger er det trist, men det var ikke meningen.

Foreslår at vi legger denne teite drittslenginga død og fokuserer på den flotte bilen du har kjøpt deg istedet. Fyr på med bilder :)

Se der kom det et bra innlegg fra deg, jeg har sikkert missforstått deg da ser du.

Ta med deg hundrelappen, så kan vi kjøre oss en tur :D og kose oss i den flotte bilen.

Ps dette er ikke ironi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...