Gå til innhold

BMW E34 524td(i) -> Nybygd diffbrems bestilt (3.91)

Anbefalte innlegg

• Svar 209
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
så jævlig bra ut den der:D men har du lakka inni dører osv eller bare blåst over utsiden av bilen?:)

Takk. Meget fornøyd med resultatet etter som det var maaaasse jobb med klossing/retting/sparkling/sliping.

Den er kun lakkert på utsiden foreløpig, men den skal lakkeres i dører/bagasjerom/motorrom osv i løpet av høsten.

Motorrommet skal lakkeres mattsvart, da jeg mener det er en farge som egner seg fantastisk til motorrom, og som vil skal stå i stil med resten av delene som har blitt mattsvarte. Det vil komme flere bilder fra før og -etter oppussingen av motorrommet

Har grublet mye over hvordan bilen skal bli, men begynner sakte men sikkert å se resultatet i horisonten nå :)

Skrevet
når kommer det egentlig noe mere bilder av denne da?

Det kommer, det kommer.. må gjøre litt mer før jeg synes det er verdt en bilde-update :)

Blei jaggu bestilt ei lita pakke til i dag, like spontant som alt annet:

-35% soting, skulle droppe soting egentlig, men røyk visst på det.

-Gull 3D karbonfolie

-Spesialdesignede dekaler

-led-skiltlyspærer

• 2 weeks later...
Skrevet

Hei og hå. Har vært på ferie og slikt, så har ikke fått gjort noe særlig med bilen den siste tida. Men i dag fikk jeg montert nyinnkjøpte senkefjærer og gassdempere bak. Venter fortsatt på sideskjørt, speil og "flapp" som er hos lakkereren, trur jeg dropper bakrutesenker...Kanskje det blir prøveskilt en dag nå :)

Bilen sånn halvferdig, bare prøvemontert felgene som er forbeholdt 745n. Skal få lagt om dekk i løpet av uka tenker jeg, så kommer Borbetene på :) Så blir det soting av ruter helt frem og kobling av anlegget med ny forsterker som ligger og venter :twisted: Større turbo og intercooler kommer etter hvert, vil kjøre litt med bilen først.

488101_337111409704064_1499243233_n.jpg

487974_337111619704043_329586572_n.jpg

07dw1j2ymw3uigetj7w5.jpg

Skrevet
Satan så kul! Digga fargen på bilen sammen med senterfargen på felgene!!

Takker, disse felgene skal på 745n, så er bare prøvemontert i og med at jeg venter på dekkomlegging :wink:

Skrevet

Utenpå mangler m-sideskjørt, liten vipp på bakluka og speil nå som er hos lakkerer. Nye maxgear gassdempere og 40mm-fjærer bak, håper det setter seg litt til når jeg får kjørt litt.

391225_337442626337609_1046191999_n.jpg

578756_337444179670787_889295086_n.jpg

Skrevet
Jeg synes de felgene passet meget bra på bilen, litt større dekk. Så hadde det sett bedre ut tror jeg.

Takker folkens. Blir litt en del mer bakdekk på Borbeta:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...