bergeee Skrevet Juli 12, 2012 Skrevet Juli 12, 2012 så jævlig bra ut den der:D men har du lakka inni dører osv eller bare blåst over utsiden av bilen?
NBCustom Skrevet Juli 12, 2012 Forfatter Skrevet Juli 12, 2012 så jævlig bra ut den der:D men har du lakka inni dører osv eller bare blåst over utsiden av bilen? Takk. Meget fornøyd med resultatet etter som det var maaaasse jobb med klossing/retting/sparkling/sliping. Den er kun lakkert på utsiden foreløpig, men den skal lakkeres i dører/bagasjerom/motorrom osv i løpet av høsten. Motorrommet skal lakkeres mattsvart, da jeg mener det er en farge som egner seg fantastisk til motorrom, og som vil skal stå i stil med resten av delene som har blitt mattsvarte. Det vil komme flere bilder fra før og -etter oppussingen av motorrommet Har grublet mye over hvordan bilen skal bli, men begynner sakte men sikkert å se resultatet i horisonten nå
Spiff Skrevet Juli 12, 2012 Skrevet Juli 12, 2012 når kommer det egentlig noe mere bilder av denne da?
NBCustom Skrevet Juli 13, 2012 Forfatter Skrevet Juli 13, 2012 når kommer det egentlig noe mere bilder av denne da? Det kommer, det kommer.. må gjøre litt mer før jeg synes det er verdt en bilde-update Blei jaggu bestilt ei lita pakke til i dag, like spontant som alt annet: -35% soting, skulle droppe soting egentlig, men røyk visst på det. -Gull 3D karbonfolie -Spesialdesignede dekaler -led-skiltlyspærer
NBCustom Skrevet Juli 23, 2012 Forfatter Skrevet Juli 23, 2012 Hei og hå. Har vært på ferie og slikt, så har ikke fått gjort noe særlig med bilen den siste tida. Men i dag fikk jeg montert nyinnkjøpte senkefjærer og gassdempere bak. Venter fortsatt på sideskjørt, speil og "flapp" som er hos lakkereren, trur jeg dropper bakrutesenker...Kanskje det blir prøveskilt en dag nå Bilen sånn halvferdig, bare prøvemontert felgene som er forbeholdt 745n. Skal få lagt om dekk i løpet av uka tenker jeg, så kommer Borbetene på Så blir det soting av ruter helt frem og kobling av anlegget med ny forsterker som ligger og venter Større turbo og intercooler kommer etter hvert, vil kjøre litt med bilen først.
Michaelw Skrevet Juli 23, 2012 Skrevet Juli 23, 2012 Satan så kul! Digga fargen på bilen sammen med senterfargen på felgene!!
NBCustom Skrevet Juli 24, 2012 Forfatter Skrevet Juli 24, 2012 Satan så kul! Digga fargen på bilen sammen med senterfargen på felgene!! Takker, disse felgene skal på 745n, så er bare prøvemontert i og med at jeg venter på dekkomlegging
NBCustom Skrevet Juli 24, 2012 Forfatter Skrevet Juli 24, 2012 Utenpå mangler m-sideskjørt, liten vipp på bakluka og speil nå som er hos lakkerer. Nye maxgear gassdempere og 40mm-fjærer bak, håper det setter seg litt til når jeg får kjørt litt.
Jokkke Skrevet Juli 24, 2012 Skrevet Juli 24, 2012 Nydelig E34! Skulle nesten beholdt de felgene på denne og senket litt mer ned bak
bmwtussan Skrevet Juli 24, 2012 Skrevet Juli 24, 2012 Jeg synes de felgene passet meget bra på bilen, litt større dekk. Så hadde det sett bedre ut tror jeg.
NBCustom Skrevet Juli 24, 2012 Forfatter Skrevet Juli 24, 2012 Jeg synes de felgene passet meget bra på bilen, litt større dekk. Så hadde det sett bedre ut tror jeg. Takker folkens. Blir litt en del mer bakdekk på Borbeta:)
Pedi Skrevet Juli 24, 2012 Skrevet Juli 24, 2012 Jæævla frekk fargekombo!!! Kunne ikke sagt meg mer enig!!
NBCustom Skrevet Juli 25, 2012 Forfatter Skrevet Juli 25, 2012 Jæævla frekk fargekombo!!! Kunne ikke sagt meg mer enig!! Takker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå