r_tranoe Skrevet Desember 21, 2011 Skrevet Desember 21, 2011 dem selger ferdi lagde bremserør på koed. til den prisen dem har der så dropper jeg verktøyet ja.
NBCustom Skrevet Desember 21, 2011 Forfatter Skrevet Desember 21, 2011 dem selger ferdi lagde bremserør på koed.til den prisen dem har der så dropper jeg verktøyet ja. Ok Kommer til å kjøpe verktøy neste gange jeg skal ha bremserør, har så mange biler og prosjekter å styre på med, og enkelte av dem blir det en del custom på. Men sveiseapparat er det viktigste jeg skal kjøpe meg etter hvert! Er jo håpløst å bygge biler uten det. Hadde ikke tid til å vente da jeg ville etterkontrollere den i dag, men rakk jo ikke det. Reiser på ferie i natt.
NBCustom Skrevet Januar 6, 2012 Forfatter Skrevet Januar 6, 2012 Da har jeg fått svidd av bortimot 15 lapper til på bilen... Synes jeg har brukt nok penger nå, er jo bare en sur bruksbil, men mer skal det bli Bestilt: -Bygging av chip -9x17 Borbet A et8 -Etterkontroll
NBCustom Skrevet Januar 7, 2012 Forfatter Skrevet Januar 7, 2012 tøft prosjekt! =) lyst på noe lignende selv Ja, må ha litt å stri med. Får håpe det blir en grei bruksbil i hvertfall Har fått beskjed om at chipen er ferdigbygd, og blir sendt på mandag.
Kennethe34 Skrevet Januar 7, 2012 Skrevet Januar 7, 2012 tøft prosjekt! =) lyst på noe lignende selv Ja, må ha litt å stri med. Får håpe det blir en grei bruksbil i hvertfall Har fått beskjed om at chipen er ferdigbygd, og blir sendt på mandag. TRF chip du går for eller? Hvor mye effekt satser du på med den nye turboen og chip?
NBCustom Skrevet Januar 7, 2012 Forfatter Skrevet Januar 7, 2012 Det stemmer. Effekt vil jeg være forsiktig å anslå, men blir mer enn originalt forhåpentligvis:)
Pedi Skrevet Januar 7, 2012 Skrevet Januar 7, 2012 Fete kanten på de felgene!!! Husker på midten av 90-tallet når det var sinnsykt med 8x16 og 9x16 på E34 !!!
bmwtussan Skrevet Januar 7, 2012 Skrevet Januar 7, 2012 Blir det plass foran med disse felgene? Hvilken bredde skal du ha på dekkene.
NBCustom Skrevet Januar 7, 2012 Forfatter Skrevet Januar 7, 2012 Blir det plass foran med disse felgene? Hvilken bredde skal du ha på dekkene. Vi får se Ronny. Men må nok spaces bak i hvertfall. Tenkte på 205/40 og 215/40 bak.
bmwtussan Skrevet Januar 7, 2012 Skrevet Januar 7, 2012 205/40 blir veldig lite profil. Tror det blir seende litt rart ut.
NBCustom Skrevet Januar 7, 2012 Forfatter Skrevet Januar 7, 2012 205/40 blir veldig lite profil. Tror det blir seende litt rart ut. Jeg er ute etter lav profil. Bilen skal senkes. Pga innpress og bredder må jeg nok det. Men får se, skal ikke hente felgene før til våren/sommeren. De blir levert til noen i familien som bor i utlandet:)
bmwtussan Skrevet Januar 8, 2012 Skrevet Januar 8, 2012 Det jeg tengte på var at det blir lite profil på en så stor bil. Klarer liksom ikke og fylle opp i hjulbuen. Men det blir nok lettere og se hvilke dekk som passer når du har fått felgene hjem.
NBCustom Skrevet Januar 8, 2012 Forfatter Skrevet Januar 8, 2012 Det jeg tengte på var at det blir lite profil på en så stor bil. Klarer liksom ikke og fylle opp i hjulbuen.Men det blir nok lettere og se hvilke dekk som passer når du har fått felgene hjem. Å ja, he he. Må se når jeg har fått hentet dem, hva jeg bestemmer meg for. Må nesten se litt på andre e34'r
NBCustom Skrevet Januar 10, 2012 Forfatter Skrevet Januar 10, 2012 Da ble bilen eu-godkjent i dag. Tilstanden på bilen var bra sa han som de som eu-godkjente den. Så da håper jeg den holder en stund. Fikk også beskjed om at felgene har ankommet eigendommen vi har i Polen. Det tok TO dager fra ene sida av Polen, og til Warszawa. Ellers så blir det skruing framover
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå