NBCustom Skrevet Januar 19, 2012 Forfatter Skrevet Januar 19, 2012 Liten update. Lite som har skjedd pga at jeg klarte å knekke to ledere på chipen, så den er til reparasjon Så har kjøpt inn noen meter med skinn, og har trukket hattehylla, skal trekke basskasse i morgen. Valget falt på en mørk mørk mørk blå farge, som er grå/svart i normalt lys Er mørkt i bagasjen og i hattehylla, så det vil bli rett farge mener jeg. Har også kappet vekk en del stål så det blir plass til anlegg. Valgte en litt utradisjonell byggestil på basskassa, er en 2x12 som jeg snur med bassen inn mot stålryggen, forsterkeren ble plassert på forsiden over det ene hullet, sånn at jeg kan justere/fikse ledninger gjennom midtarmlenet mens bilen er i drift. Også blir det veldig mye cleanere i bagasjerommet, ingen ledninger eller noe som vil synes Basskassa blir trukket i samme farge som hattehylla Blir fire 6x9 i hattehylla, har to, men skal kjøpe et sett til etter hvert.
Mikael-B Skrevet Januar 19, 2012 Skrevet Januar 19, 2012 Hvorfor fire 6x9? Sats heller på et jæævli bra frontsett og en bra forsterker på det.. Lyd bakfra er ikke noe vits
NBCustom Skrevet Januar 20, 2012 Forfatter Skrevet Januar 20, 2012 Hvorfor fire 6x9?Sats heller på et jæævli bra frontsett og en bra forsterker på det.. Lyd bakfra er ikke noe vits Synes fire 6x9 med forsterker bedre jeg, liker å ha masse lyd baki, også blir det ryddig(vil kortest mulig ledninger). Hadde en ekstremt frontsett som blei spist opp av mus i vinter, så da blir det 6x9 i stedet. Er så dårlig plassering av høytalerne originalt på e34 atte, nede ved beina Nå så vil ingen ledninger synes i det hele tatt, samtidig som det blir bra med lyd
NBCustom Skrevet Januar 24, 2012 Forfatter Skrevet Januar 24, 2012 Da ser det ut til at det blir lakkbytte til våren/sommeren. Har planlagt å velge en farge fra BMWs individual program. Ser ut til at valget faller på Lilac-metallic.
bmwtussan Skrevet Januar 25, 2012 Skrevet Januar 25, 2012 He he. Kommer til og kjenne deg igjen på laaaang avstand da. Men jeg synes det er kult at du velger en farge som det umulig kan være mange som har på en E34.
NBCustom Skrevet Januar 25, 2012 Forfatter Skrevet Januar 25, 2012 He he. Kommer til og kjenne deg igjen på laaaang avstand da. Men jeg synes det er kult at du velger en farge som det umulig kan være mange som har på en E34. Hehe, sant Tanken bak det er at det er en original BMW-farge, som få har. Personlig liker jeg veldig godt rosa/lilla metallic, så derfor blir det denne fargen om de får blandet den. Er sikkert mange skeptikere, men det kan jeg leve med. Er jo en e34, må gjøres drastiske ting for å få de til å skille seg ut.
APedersen Skrevet Januar 25, 2012 Skrevet Januar 25, 2012 Ser bra ut denne da Mye hk kan man få ut av en slik med planene du har egentlig?
NBCustom Skrevet Januar 25, 2012 Forfatter Skrevet Januar 25, 2012 Ser bra ut denne da Mye hk kan man få ut av en slik med planene du har egentlig? 180+hk ca og ca 380nm+,
NBCustom Skrevet Januar 25, 2012 Forfatter Skrevet Januar 25, 2012 Mye originalt? 115hk og 240nm. Helt krise nå, chipen var ikke-reparerbar Først et verksted, også Turbo-Karlsen etterpå, men niks.
NBCustom Skrevet Januar 26, 2012 Forfatter Skrevet Januar 26, 2012 Lilac-metallic?Hvilken farge er det? rosa metallic
NBCustom Skrevet Januar 27, 2012 Forfatter Skrevet Januar 27, 2012 Da har jeg bestilt leppe bak på bagasjeluka. Er lite glad i styling, men denne gir bilen et litt annerledes preg i forhold til andre e34, derfor blei det bestilt.
NBCustom Skrevet Januar 29, 2012 Forfatter Skrevet Januar 29, 2012 Her er forresten bildet av fargen den får:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå