///MoePower Skrevet April 1, 2012 Skrevet April 1, 2012 Ja, det må den jo uansett.. Men er da ikke vanskelig å tørke/skylle av underveis fremfor å lage seg ekstra arbeid til senere.
NBCustom Skrevet April 12, 2012 Forfatter Skrevet April 12, 2012 Fått samlet inn litt deler til bilen nå. -Nye glødeplugger -Borbet A 9x17 ET8 -M5-sideskjørt -spoilervipp til bagasjeluka -bakrutesenker -Treeika ratt -Hertz 6x9" også Rial 17" 8,5 og 9,5 med nye dekk som skal på 745'n.
bmwtussan Skrevet April 13, 2012 Skrevet April 13, 2012 Se der ja. Det var jo en fin samling med deler/felger. Jeg likte de gull farga felgene dine.
NBCustom Skrevet April 13, 2012 Forfatter Skrevet April 13, 2012 Se der ja. Det var jo en fin samling med deler/felger. Jeg likte de gull farga felgene dine. Ja, måtte slå til selv om det ble veldig dyrt. Falt helt pladask for dem De ble kjøpt med tanke på 745n.
NBCustom Skrevet April 21, 2012 Forfatter Skrevet April 21, 2012 Du må få tak i DE-lamper au, Anders! Blir originalt på denne. Har fått testet bilen da, og det fungerte bra. Lyden er i hvertfall helt syk på 1,7 bar, men blir vel å kjøre på 1,3 ca, tross alt bruksbil så vil ha bittelitt holdbarhet Har jobba med ved i hele dag, så har ikke fått gjort noe på bilen, men fikk prøvemontert en felg foran og bak for å se om det ville passe, og også for å se hvilken dekkdim jeg skal bestille på mandag
tommyheimberg Skrevet April 25, 2012 Skrevet April 25, 2012 hmm, trur faktisk dei motoranne her holder fint 1.7?. mener å ha lest en plass att de æ flere som lader 2 uten problemer noen for rette meg om jeg er helt på gjordet film av lyden på 1,7 bar da? , kult med diesel!
NBCustom Skrevet April 25, 2012 Forfatter Skrevet April 25, 2012 hmm, trur faktisk dei motoranne her holder fint 1.7?. mener å ha lest en plass att de æ flere som lader 2 uten problemer noen for rette meg om jeg er helt på gjordet film av lyden på 1,7 bar da? , kult med diesel! Film kommer, ikke vær redd for det Nå er det lakk som haster mest!! Skulle bestille lakk i dag, men så selvfølgelig avdelingslederen for billakk på sykehus en tur. Så da blir det bestilling i morgen. Også klarte jeg ved et uhell å komme borti plussledningen til jord, så det sa pang i ledningsnettet jeg la opp til grøftelys/turbotrykksmåler osv. Så må få rettet opp dette etter hvert også, typisk når det tok så lang tid og fungerte Men skal prøve å få rettet opp i det etter hvert, uansett er lakk førsteprioritet nå! I tillegg må jeg kjøpe en forsterker til i og med at to utganger på forsterkeren ikke fungerer. Skjønner ikke hvor dette skal ende hen, for jeg har påkostet denne bilen snart fem ganger så mye som jeg betalte for bilen Får virkelig håpe at resultatet blir greit til slutt, for kunne ha fått 745n på vegen + masse mer til summen jeg har påkostet denne.
tommyheimberg Skrevet April 25, 2012 Skrevet April 25, 2012 Ja, er kjipt med mye motgang, men med motgang kommer medgang:), la du ikke opp sikring på tåkelysa da?, forsterkeren kan jo ha brent en utgang?, åpn den å se etter brente punkter eller ødelagte loddinger! Sent from my HTC Desire using Tapatalk 2
joggis Skrevet April 25, 2012 Skrevet April 25, 2012 selg meg de rial felgene så går du litt mindre i minus
Glema Skrevet April 25, 2012 Skrevet April 25, 2012 Skal følge med her Hvordan farge bestemte du deg for ?
NBCustom Skrevet April 25, 2012 Forfatter Skrevet April 25, 2012 Ja, er kjipt med mye motgang, men med motgang kommer medgang:), la du ikke opp sikring på tåkelysa da?, forsterkeren kan jo ha brent en utgang?, åpn den å se etter brente punkter eller ødelagte loddinger!Sent from my HTC Desire using Tapatalk 2 La opp sikring bare til strømførende Hadde ikke flere sikringsholdere tilgjengelig. Jeg la opp eget ledningsnett med bryter, for å kunne slå av og på grøftelys samtidig med kjørelys + turbotrykksmåleren. Har gult lys i kjørelys og grøftelys for å kunne kjøre det samtidig. Rial-felgene er nok dessverre ikke til salgs Fargen er foreløpig hemmelig, i og med at jeg kun er 99% sikker på at det blir den
NBCustom Skrevet April 26, 2012 Forfatter Skrevet April 26, 2012 99% er godt nok det Vil holde det litt hemmelig Da har jeg fått bestilt lakk, skal hentes på mandag
NBCustom Skrevet Mai 13, 2012 Forfatter Skrevet Mai 13, 2012 En liten update. Skulle lakkere bilen i dag, men han som skal lakkere måtte i familielag på kort varsel, så da blir det utsatt ei veke igjen Så får håpe han kan i slutten neste helg da Men har skjedd litt småtteri da. Lakk er hentet, kun det beste som gjelder (Standox og 3m) Hadde en stor sprekk i bakfangeren, så det måtte det gjøres noe med. Skikkelig glassfibersparkel + stålsparkel og tynt lag med finsparkel + grunning + masse kjedelig sliping = ferdig: Ferdig: Innvendig: FØR ETTER - De ser sprukne ut på bildet, men setene er bra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå