Gå til innhold

BMW E34 524td(i) -> Nybygd diffbrems bestilt (3.91)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte meg også en BMW med v8 i helga. 740iAL. 10.5 og 9x18, el seter med memory, antispinn, skuddsikre glass, svart skinn osv. Ja, den trenger teknisk TLC.

ad3suqdikruaeryvx6ii.jpg

6cjmcn57u7257lcbvff1.jpg

Det blir pilsnerdilligens :mrgreen:

• Svar 209
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Følger med! :) Spent på lyden fra bilen her!

Og grattis med ny bil ;)

Takker, det kommer film og alt sånt bare jeg får lakkert bilen!! :evil: Skulle lakkeres forrige uke, men så kunne han plutselig ikke, så skulle avtale nå frist nå, men så får jeg ikke tak i han... så virker noe useriøst, men får se hva jeg får ordnet. #-o

• 2 weeks later...
Skrevet

Da kommer dekkene til Borbet-hjula i morgen... ei veke forsinket fra dekkonline (fy fy)

Etter å ha vært i kontakt med to lakkerere som ville ta på seg jobben, og som jeg har vært tålmodig med, men som utsatte det og utsatte det, så gikk jeg til slutt lei... så tok kontakt med et seriøst(?) lakkverksted som ville ta på seg jobben, så får virkelig håpe at det går i orden denne gangen. Mye useriøse idioter der ute!

På fredag tas diagnose på 740'n for å se hva som feiler den.

Skrevet
Kjedelig når man går og venter på og få farge på bilen, slik at man får begynt og bruke den. Får håpe det går i orden nå da. [-o<

Ja, det er useriøst! :roll:

Får satse på at det går i orden nå, keen på å delta på treff!

Fikk forresten dekkene i dag. :applause:

Skrevet

Hatt 740n hos Bilia i dag for en diagnose. Plutselig så begynte den å gå en kort stund som den skulle på alle åtte sylinderne, og der var det greit med pulver ja. Skal prøve litt plugger og slikt nå i helga for å se om det kan være årsaken til at den ikke går på alle. Den går så fint og stille, ikke ryker den noe heller, så krysser fingrene for at det enten er ei dyse eller en plugg eller liknende. Den fikk mager blanding viste diagnosen, feil på lambdasonden. Ingen el-feil viste diagnosen i hvertfall. Noen som har noe formening/tips angående disse motorene og at den av og til går på alle, men også på færre?

Skrevet
Digger prosjektet ditt.. er for lite dieselbygg rundt om.. stå på :D

Takk takk, moro å høre!

Mangler lakkering og litt småtteri. Håper å få deltatt på treff i løpet av måneden med 98% ferdig bil! Blir vel ikke helt ferdig med den før seinere i år, men brukbar skal den bli.

Har bestemt meg for å oppgradere stereoen ytterligere med enda grommere forsterker(e) i løpet av sommaren, så det kommer til å bli gromt. Blir vel en forsterker på 4000-5000w fordelt på seks kanaler. :wink:

Skrevet
skulle ha sett litt mere bilder av denna 740en ;)

Kommer nok ikke så veldig mange flere bilder før den blir lavere og det skjer litt mer. Først og fremst e34 som skal på vegen! Så blir 740n og 745n tatt litt underveis. En av 7-seriene skal delta på BMW-treff til neste vår, så gjenstår å bestemme seg for hvem av dem det blir. Det er ikke gratis å fikse opp biler akkurat, hvertfall ikke når en 524 koster deg rundt rundt 100 lapper når den er ferdig. Må vel være den mest påkosta 524n i landet det her nå?!:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...