Thomas-320 Skrevet November 20, 2011 Share Skrevet November 20, 2011 Er det noen som har dekslet som er over der man skal ha tauekroken ? helts sløv! til en fornuftig pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet November 20, 2011 Share Skrevet November 20, 2011 Har du rundt eller firkanta deksel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas-320 Skrevet November 23, 2011 Forfatter Share Skrevet November 23, 2011 Firkant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas-320 Skrevet November 27, 2011 Forfatter Share Skrevet November 27, 2011 Ingen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet November 27, 2011 Share Skrevet November 27, 2011 tror jeg har.. må se om det er foran eller bak.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evovrs Skrevet November 29, 2011 Share Skrevet November 29, 2011 Jeg har,, men du kan jo kjøpe denne ferdig lakkert i bilens farge på bmw til ikke alt for mange penger,,, er liksom ikke mye vits i å poste denne delen for en 50 lapp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas-320 Skrevet Desember 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2011 Man får den ferdig lakka å ja? Hmm, sjekke pris på det jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evovrs Skrevet Desember 5, 2011 Share Skrevet Desember 5, 2011 ja, isåfall har jeg en liggende i mystical blau Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå