havardw Skrevet November 23, 2011 Share Skrevet November 23, 2011 Rå tegninger! Gi beskjed hvis du har lyst å tegne en grom stasjonsvogn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 23, 2011 Share Skrevet November 23, 2011 Da er det bestemt... du må tegne for meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet November 23, 2011 Share Skrevet November 23, 2011 Tøøøøøft Ble jo råbra! Edit: Hvilken bilde brukte du som "mal"? Kjenner meg ikke igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet November 23, 2011 Share Skrevet November 23, 2011 Wow! Dette er jo rått! Tegner du min for en blå lapp? Jeg betaler porto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet November 23, 2011 Share Skrevet November 23, 2011 Er det tegning av min bil nå? har bare en ting og si, du har ett enestående talent. fantastisk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28Fredrik Skrevet November 23, 2011 Share Skrevet November 23, 2011 Helt rått! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
N.E.W. Skrevet November 23, 2011 Share Skrevet November 23, 2011 Veldig bra og realistiske tegninger - skjønner godt de tar litt tid. Bra med en tråd for oss som liker denslags.... Jeg hadde engang en drøm om å bli bildesigner for 10-15 år siden..... Nå gikk det jo ikke slik, men og når jeg så tråden "Customs bil-tegninger" så skisset opp min verson av en BMW a'la 2015. La ikke så veldig mye vekt på at den skulle ligne på en BMW bortsett fra BMW nyrer og en liten knekk ved bakruten....greia er at det er morro å tegne biler. Mobilknips Scan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 23, 2011 Share Skrevet November 23, 2011 Bilen oppe i høyre hjørnet var kul! Skikkelig retro-klassiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 23, 2011 Share Skrevet November 23, 2011 Har du hentet inspirasjon fra...? Badabom: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 23, 2011 Share Skrevet November 23, 2011 Tenkte selv på citroen når jeg så tegningene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
N.E.W. Skrevet November 23, 2011 Share Skrevet November 23, 2011 Hentet egentlig ikke inspirasjon fra noe spess, men har alltid likt de sære og fantastiske franske bilene, så kan hende det er "noen franske linjer" som har underbevisst har sneket seg inn i denne "BMW'n" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 23, 2011 Share Skrevet November 23, 2011 Tror ikke BMW hadde turt å ta en slik design endring med det første... De fikk jo ikke akkurat stående applaus for designet på Z8 i sin tid (ligner på bilen nede til venstre) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet November 23, 2011 Share Skrevet November 23, 2011 Nydelig arbeid custom,noen ide hvor lenge du har planer om å holde på med dette.Tegner du kun bil,eller tegner du mc også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet November 23, 2011 Share Skrevet November 23, 2011 Satan, stålkontroll Kult å se! Hadde jeg hatt en feit bil du kunne tegnet, skulle du fått noen lapper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet November 23, 2011 Forfatter Share Skrevet November 23, 2011 Tøøøøøft Ble jo råbra! Edit: Hvilken bilde brukte du som "mal"? Kjenner meg ikke igjen Dette Refleksoner og alt er jo tegnet slik jeg ville ha det, men med utgangspunkt i det bildet der som gjør det mer realistisk. Har også tegna bilen din lavere, og med større sideskjørt og catkiller, just for fun Nydelig arbeid custom,noen ide hvor lenge du har planer om å holde på med dette.Tegner du kun bil,eller tegner du mc også Kommer vel alltid til å tegne litt, og hvis det går an å få noen kroner for det man gjør i tillegg, så er jo det god motivasjon! Aldri tegna motorsykkel, men kan gjerne prøve! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå