S:M:G Skrevet November 22, 2011 Skrevet November 22, 2011 Lufter tanken på å selge mine carbonspeil til E30, ikke de fra GS. Kom med bud.. .
S:M:G Skrevet November 22, 2011 Forfatter Skrevet November 22, 2011 Er det de med hull tvers gjennom? Nei, da er du nødt til å borre litt, men det skulle ikke by noe særlig stress...
turbo1991 Skrevet November 22, 2011 Skrevet November 22, 2011 Hvor er disse kjøpt, ser ut som om de er bare "vanlig" sorte helt innerst, stemmer det?...
S:M:G Skrevet November 22, 2011 Forfatter Skrevet November 22, 2011 Hvor er disse kjøpt, ser ut som om de er bare "vanlig" sorte helt innerst, stemmer det?... Er ikke helt sikker hvor de er kjøpt da det er forrige eier som har handlet de, jeg mente det var fra MuzziMotorsport han kjøpte de, men kunne ikke finne noen speil på siden deres nå. Fra Tyskland er de i allefall. Det stemmer at de er sorte innerst, men dette er bare en sort coating som er lagt i resinen for at det ikke skal bli synlig usymetri carbonvevingen fordi det er vanskelig å legge carbonduken helt strøkent i trange plugger. Har du en minstepris? Hadde sett for meg en minstepris, men den må jeg nok skrante litt på når den var oppunder det de ligger på på GS... Men siden de er 100% som nye, håper jeg på rundt 2000.
S:M:G Skrevet November 23, 2011 Forfatter Skrevet November 23, 2011 De er manuelle? Ja her er det sikt og trykk det går i, Lett vekt krever litt manuelt arbeid vet du Er ikke krise å la de støve ned, så må nok litt opp over 1000kr...
tommyf Skrevet November 26, 2011 Skrevet November 26, 2011 Har du de "justeringsplatene" som speilene skal stå på?
S:M:G Skrevet November 26, 2011 Forfatter Skrevet November 26, 2011 Kunne tenkt meg litt mer enn 1300 minus frakt ja. Har du de "justeringsplatene" som speilene skal stå på? Jada de sitter i husene, tok bare ut speilglassene siden HJA hadde litt hastverk med å feste de så ene speilet var litt dårlig å justere.
Yngve Skrevet November 27, 2011 Skrevet November 27, 2011 Har slike selv, de er nok kjøpt her http://www.bmwm3shop.de/product_info.ph ... -1990.html Kommer på nermere 3k med mva og frakt....
Kvasi Skrevet November 27, 2011 Skrevet November 27, 2011 De er manuelle? Ja her er det sikt og trykk det går i, Lett vekt krever litt manuelt arbeid vet du Er ikke krise å la de støve ned, så må nok litt opp over 1000kr... Hmm.. Hvor mange % mindre enn originale speil veier de?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå