Frode D Skrevet Februar 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2013 Planen er E92 hvis denne blir solgt ja Har en lemans blå e92 320d med m-pakke som har gått 56000 om det trengs Blir nok ikke diesel denne gangen. Har funnet bilen jeg har lyst på Typisk at denne er tilsalgs en uke etter at jeg har kjøpt bil Lykke til med salget Hehe, ja det er typisk Takker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fdl Skrevet Februar 19, 2013 Share Skrevet Februar 19, 2013 Blir nyebilen en 335? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Februar 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2013 Kanskje det kanskje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John90 Skrevet Februar 19, 2013 Share Skrevet Februar 19, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Februar 20, 2013 Share Skrevet Februar 20, 2013 Kanskje det kanskje Svin! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Februar 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2013 Må først få solgt denne da, for at det skal bli en realitet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndeRsen94 Skrevet Februar 20, 2013 Share Skrevet Februar 20, 2013 Må først få solgt denne da, for at det skal bli en realitet Synd penga ikke strekker til! Fordi dette er en nydelig bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Februar 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2013 Hehe, er flere som mangler penger Ellers har jeg fått montert dobbel eksos bak. Ble heldigvis lite forandring i lyden, kanskje litt mer på høyere turtall. Men ikke noe effektanlegglyd. Vindusviskeren min bak har eiret fast, så skulle bytte den igår. Det endte med knust bakrute Samt den vippen med bryteren står fast, så får byttet dette på fredag. Sammen med ny frontrute pga steinsprut her om dagen. Har også bytta klikkestagene og foringene på stabstaget foran, før jeg fant ut at det var casterstaget som var dårlig. Så nå er det også bestilt, også byttes på fredag. Bilen nærmer seg topp stand, så det blir fint for ny eier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Februar 20, 2013 Share Skrevet Februar 20, 2013 Du skal selge du også ja.. Lykke til kommer nok til å gå fort denne har jo alle de rette modsa.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
etz Skrevet Februar 22, 2013 Share Skrevet Februar 22, 2013 Har vurdert samme eksos som deg, hadde du giddet å tatt noen bilder av den ? Å hvordan var den å montere, er det så bolt on som de skal ha det til ? takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Februar 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2013 Du skal selge du også ja.. Lykke til kommer nok til å gå fort denne har jo alle de rette modsa.. Satser på den ryker fort Har vurdert samme eksos som deg, hadde du giddet å tatt noen bilder av den ? Å hvordan var den å montere, er det så bolt on som de skal ha det til ? takk Kan ta noen bilder imorgen. Null stress å montere. La bare nye eksosen oppunder og merket av hvor jeg skulle kappe den gamle. Kappet, tredde innpå nye, skrudde fast klemmen og hengte den opp bak. Tror det tok 30 minutt etter at bilen var komt opp på bukker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Februar 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2013 Vasket bilen idag og tok noen kjappe bilder med mobilen. Syns den nye eksosen gjør mye Før: IMG_0020 by FrodeDale, on Flickr Ny: IMG_0057 by FrodeDale, on Flickr IMG_0058 by FrodeDale, on Flickr IMG_0061 by FrodeDale, on Flickr IMG_0062 by FrodeDale, on Flickr IMG_0064 by FrodeDale, on Flickr IMG_0066 by FrodeDale, on Flickr Nå må noen bare kjøpe den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Februar 24, 2013 Share Skrevet Februar 24, 2013 Fint glad i det busstoppet eller ? synes jeg har sett flere bilder med samme busstopp i bakgrunnen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Februar 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2013 Hehe, har bare tatt bilder der en gang før, første gangen jeg monterte VMR-felgene. Er rett nedenfor garasjen så er enkelt å ta bilder der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RubenSørnes Skrevet Februar 25, 2013 Share Skrevet Februar 25, 2013 Meget pen bil! Hadde jeg hatt kids på vei så skulle jeg garantert fått meg denne..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå