Gå til innhold

Min LeMansblå E91 - Solgt


Frode D
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 436
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Meget pen bil! Hadde jeg hatt kids på vei så skulle jeg garantert fått meg denne..!

Takker ;)

Denne er så sweet! Og stussene gjor seg betraktelig. Hvilket fabrikat er det?

Stussene er prikken over i-en :) Cobra sport. Fant den på ebay. aner ikke hvordan kvaliteten er, men kostet bare 2000kr så er mye billigere enn tilsvarende man får i Norge.

De tuppene der var det eneste bilen manglet. Full pott!!

Takker, Tore :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Det mener jeg ja ;) Mangler en pen E91 her ute nå, så din hadde jo vært midt i blinken! :) Savner min gamle, så det hadde veid opp litt om bestekompisen min hadde endt opp med din ;)

Hehe, du får gi han beskjed om at han må svare på mail da ;)

Jeg rett og slett ELSKER denne her! Heelt perfekt og med riktig modds i mine øyne :)

Btw.. Er de vinterfelgene av typen Infinity fra GS?

Tusen takk :D

Disse felgene heter vel ProTwin hvis jeg husker rett. De er gått ut av sortementet til GS pga de var for like originale CSL-felger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har bilen enda ja:)

Kan jeg bare stille deg et par små spørsmål?

Hvor bestilte du studs'ene og muttrene? Prøvde og lete etter svar i tråden, men kunne ikke finne det.

Også er du fornøyd med eksos stussen? Fått noe inntrykk av holdbarheten av den på kort tid?

Det er vel ikke lenge til du hiver på sommerfelger nå? Er enda kaldt, men fare for glatte er vel over snart.

-Erik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, står fortsatt i garasjen ;)

Tror jeg har svart på spørsmålene flere ganger i tråden, men studs er kjøpt hos gs og muttere på ebay. :P

Eksosen er jeg fornøyd med. Er hele bakpotten da, og ikke bare stussene. De er hvertfall blanke enda :)

Tenkte å hive på sommerfelgene til treffet på søndag, men tror jeg bytter tilbake etterpå. Er så utrygt når det er -6 sånn som nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, står fortsatt i garasjen ;)

Tror jeg har svart på spørsmålene flere ganger i tråden, men studs er kjøpt hos gs og muttere på ebay. :P

Eksosen er jeg fornøyd med. Er hele bakpotten da, og ikke bare stussene. De er hvertfall blanke enda :)

Tenkte å hive på sommerfelgene til treffet på søndag, men tror jeg bytter tilbake etterpå. Er så utrygt når det er -6 sånn som nå.

Hehe, da må jeg bare beklage, men kunne ikke finne noe svar :( Hvor lange studs og muttere har du da? Synest det er en ganske frekk oppgradering som jeg vurderer selv.

Det er ikke meningen og kopiere deg eller noe slikt :oops: , men er så lett og se hva som blir helt rett med tanke på at vi har lik farge. =P~

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...