ellingz1 Skrevet Mai 15, 2012 Share Skrevet Mai 15, 2012 Nydelig bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roymorten79 Skrevet Mai 15, 2012 Share Skrevet Mai 15, 2012 Meget fin bil.. Har lest litt her inne for å se om det er noen treff av og til i bergensområdet,men har ikke funnet noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fdl Skrevet Mai 18, 2012 Share Skrevet Mai 18, 2012 Da har jeg lagt ut en full "write ut" på poleringsjobben av bilen din Frode. Håper du fortsatt er fornøyd med resultatet http://www.detailersclub.no/forum/topic ... mans-blaa/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mai 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2012 Takk for det, Fredrik. Er meget fornøyd med resultatet Meget fin bil.. Har lest litt her inne for å se om det er noen treff av og til i bergensområdet,men har ikke funnet noe Er en egen trefftråd i annet bil og motorprat-delen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet Mai 23, 2012 Share Skrevet Mai 23, 2012 Her har du noen bilder frode;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Juni 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2012 Som dere ser er det komt lamin-x film på lyktene foran Jeg har også hatt en tur på SVV og godkjent senkesettet. Kommer til å reise til Voss neste gang også, kontra Spelhaugen i Bergen. De hadde litt mer forståelse for ting der. Leppen som kom var knekt, så jeg venter på en ny i posten. Ellers tok jeg et par bilder her om dagen. Står på gresset fordi det var litt trangt med parkeringsplasser Parkeringshøyden hjemme: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Juni 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2012 Vurderer å selge Style 95'ene. Hvis noen er interessert, sjekk her: viewtopic.php?f=18&t=230611 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Juli 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2012 Har skjedd litt i det siste. Har bestilt meg studs og blåe muttere, samt gule lyspærer til grøftelys + gul film til å legge på led-pærene i ringene. Lurer på om det blir kult eller stygt Og så har jeg bestilt nye felger. 9.5x19" ET33 (skal bruke minimum 5mm spacer) og 11x19 ET25. Hvilke felger det er, sier jeg ikke før jeg har fått de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Juli 3, 2012 Share Skrevet Juli 3, 2012 Bilen blei skikkelig stilig nå! Konge resultat og arbeid:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Juli 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2012 Takker Låner felgene til Thomas mens jeg venter på mine nye: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
starion Skrevet Juli 3, 2012 Share Skrevet Juli 3, 2012 Håper i mitt hode du går for hvite eller sorte felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Juli 3, 2012 Share Skrevet Juli 3, 2012 Hvite felger ja, det hadde vært kult tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-tech02 Skrevet Juli 4, 2012 Share Skrevet Juli 4, 2012 nyyydelig bil;) fikk løst å selge min nå å kjøpe e9x:P skal ikke selge? er enig med det du sier at b14 kunne ha senket mer fremme. på bildet med nøkkelen ser bilen laaaaav ut har du gjort noe mer en b14 da? tenker selv på å kombinere med senkeskåler fremme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Juli 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2012 Håper i mitt hode du går for hvite eller sorte felger Hvite felger ja, det hadde vært kult tror jeg Hvite felger nyyydelig bil;) fikk løst å selge min nå å kjøpe e9x:P skal ikke selge? er enig med det du sier at b14 kunne ha senket mer fremme. på bildet med nøkkelen ser bilen laaaaav ut har du gjort noe mer en b14 da? tenker selv på å kombinere med senkeskåler fremme Takker Denne er ikke til salgs nei. Har vurdert senkeskåler, men er redd for at demperene bunner da. Dessuten har jeg bare 4cm fra hjulbue til felgkanten, så kan ikke senke mer med mindre jeg kjører felger med høyere innpress. Bildet med nøkkelen er der bilen står parkert til vanlig, er litt ujevnt og en liten bakke der så har ikke store klaringen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-tech02 Skrevet Juli 4, 2012 Share Skrevet Juli 4, 2012 Hehe såpass:P vil ikke demperlengde og fjæringsvei bli det samme med senke skåler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå