tjelle Skrevet September 18, 2012 Forfatter Share Skrevet September 18, 2012 Var og tok noe bilder i dag:D bilen fikk vask er vell en hell måne siden sist ikke motiver enes i bare drit vær. å jo det begynte jo å regne med en gang jeg kjørte ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet September 18, 2012 Share Skrevet September 18, 2012 Pen den her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjelle Skrevet September 24, 2012 Forfatter Share Skrevet September 24, 2012 Takk for det er litt små plokk på bilen så er den god som gull skal skifte tanken på bilen i morgen, så har jeg kjøpt inn lakk til lister og holder på med foliering av listene inni. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjelle Skrevet September 25, 2012 Forfatter Share Skrevet September 25, 2012 Da har eg revet tanken ned tok meg litt for lang tid til å få gidda og begynne Alt såg bra og fint på oppsiden av tanken og det er kjekt nå er det bare andre veien igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet September 25, 2012 Share Skrevet September 25, 2012 Huff, det der så ut som mye arbeid. Har fundert litt på å ta den ned for litt føre-var rustfjerning, men nå tror jeg kanskje jeg har ombestemt meg. Ihvertfall utsatt det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjelle Skrevet September 25, 2012 Forfatter Share Skrevet September 25, 2012 Det er i grund ikke vansklig i den grad bare en del arbeid. Du må ned med eksos,værmeskjold og så mellom akslingen løsne en vaier til bremse band så er det bare og ta ned tanken tar litt tid og da. Ble ikke helt ferdige i dag så kjørte bilen uten eksos bråket greit det men det ble sykt mye mer moment da er spent å se om 95litet holder en hell månde Mon tro. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet September 25, 2012 Share Skrevet September 25, 2012 Meget pent Tjelle! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet September 26, 2012 Share Skrevet September 26, 2012 vil ha denne bilen din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjelle Skrevet September 26, 2012 Forfatter Share Skrevet September 26, 2012 vil ha denne bilen din Skal få lov å kjøpe an Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjelle Skrevet September 26, 2012 Forfatter Share Skrevet September 26, 2012 Da var bilen skrud sammen og klar for å fylle tanken fikk og snudd dekka bakk og balangsert de stussa litt på hva jeg sko montere på hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet September 29, 2012 Share Skrevet September 29, 2012 du monterte dem små ja? den tanken, ser ut som eg må til me samme jobb nå... uten løftebukk.. er ikke noe jeg ser frem til, men eg må tydligvis bare sette igang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjelle Skrevet September 29, 2012 Forfatter Share Skrevet September 29, 2012 du monterte dem små ja? den tanken, ser ut som eg må til me samme jobb nå... uten løftebukk.. er ikke noe jeg ser frem til, men eg må tydligvis bare sette igang.. Monterte de små ja spinner vest di haha. På E39 du har problemer med tanken? Er jo plastikk på de kjekkere det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet September 29, 2012 Share Skrevet September 29, 2012 haha nei du, er nok 7eren ja.. vet e39 har plast tank.. synd e38 ikke har dette.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet September 29, 2012 Share Skrevet September 29, 2012 E38 svakhet delux. Usj, bensintank jobb dritt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjelle Skrevet September 30, 2012 Forfatter Share Skrevet September 30, 2012 Stemmer trode nå at på 2000 modellene av e38 kom det plast nei da:/ tenkte eg sko skaffe det når eg først sko skifte. Ble overhalt 95l med masse tektyl på toppen for å fårebygge mest mulig. Selve jobben var ok den, tar litt tid da når det er en del som skal vekk spesielt eksosen uten bukk. Da den er svær og tong. Er gla jeg er fardig ja Fylte litt over halv tank her i helga dyrt nåk syns eg :S gruer meg til eg skal prøve på full tank. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå