Gå til innhold

Tjelle sin 740 e 38 KOM MED BUD :)

tjelle
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 260
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 2 weeks later...

er vell kanskje-desverre km som skremmer bort mange. ikke at det trenger å ha noe å si. men det kan jo nærme seg noen dyre påkostninger, automatkasse osv... min 730 hadde gått 260 når jeg solgte den, men det var en knallgod bil fordi, merket null til km. men lell så "klagde" alle som ringte på bilen på km..

ville som sagt beholdt den :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan ikke skjønne hvorfor folk får angst av stor motor. disse er jo ikke så ille på forbruket. men det er heller ikke en bil man kjøper for å pendle med. så da mener jeg at det ikke har noe å si at den bruker litt ekstra i forhold til en annen kjedelig bil.. det positive er at den krever ikke så mye annet enn bensin : P har hatt veldig lite problemer med begge e38ene mine.

men du verden, stor bensin motor er behagelig. lite nedgiringer pga stigninger, ligger på under 2000rpm i 100km/t og forbikjøringer er iallefall ikke noe problem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk er forskjellige...alle vil ha 1,4tdi eller 1.4TFSI.... Bilen din er ingen pendlebil...litt for strøken til det... Men markedet generelt er meget treigt om dagen og da er det vanskelig å selge bil i den prisklassen.. Enig i at en stor bensinmotor er digg...s-klassen med sine 224hk er ingen racer, men digg å bare passere andre biler og ha turtallet på 2200omdreininger kontra volvoen som plutselig er oppe på 4500 omdreininger på samme kjøring...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

folk har så pass med penger i dag. at di kjøpe enten den bilen di vil i dag elle en liten 1.4 et elle anna så wicky124 nevner...å for den vanlige mannen i gata så blir det fort dyrt med en eldre bil så krever verksted for den minste ting.. da er kansje ikkje en gammel bmw med høy km rette plass å begynne... så di kjøpe nytt.. har nå selv gammel bmw med høy km ikkje noe å vær redd.. men er som sakt dyrt for den så må på verksted om noe hender. så trur salge blir veldigt tregt ja om du ikkje finner en så akuratt leter etter en slik bil... men mye å si om prisen e rett da klart noe høyere en gjennomsnitte kan en tillate seg med en entuiast eid bil men ikkje 50 lapper over.. skriver bare ud av det blå eg vet ikkje prisen din. å bilen din virker te å ver et smykke.behold den om du har råd.. bruker verdien av å ha en slik bil i dag er høyere en di blir solgte for

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

bilen har stått i ro nå ei god stund tok den ut her om dagen for å lufte bilen og gi den litt kjærlighet. begynte i dag igjen med innsiden. bak sette ble tatt ut for rens og leathercare milk. alt skin skal få seg en omgang ellers blir det vask av bil inni og utpå, samt rens av teppe. se imorgen om jeg kan ta noen bilder :)

har og henta meg prosjekt bil som blir langvarig prosjekt

viewtopic.php?f=6&t=248777

målet blir en mer clean look av denne tror jeg.

bmw-m3-gt-2_zpse9a65e6f.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...