Gå til innhold

Tjelle sin 740 e 38 KOM MED BUD :)

tjelle
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 260
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Du som stakk av med denne ja? ;p Gratulerer så mye! Tenkte lenge på denne jeg også, men fikk aldri skikkelig snakka med banken! Rå misunnelig, dette er en virkelig fin E38! Perfekt farge og interiør :D

Det med kollisjonskaden er ikke noe å bry seg om, det ligger en prosjekttråd om bilen din her tidligere, om du vill se den , så kan du sende meg en pm. Det er veldig veldig bra gjort :D

Mvh

Håkon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da ble det litt eksprimitering med carbon film på intriør listene, likte kosen luken på det ble. eneste var at jeg ikke va så flink til å få det fint i kantene. fikk en liten prøve av en på jobb. tror eg må bestile meg noe sånn og prøve meg på å resten og.

får ikke lastet opp bilde, :oops: noen som vett om et gratis jpeg konverter bilder er for store, så får eg laste det opp da.

g786fpx1p00oe8gz71gv.jpg

se der fiksa det seg mange takk :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fåt bestilt meg en hau med clips til bilen og servic bok ( det mangla så tenkte eg sko fulle ut det eg greide å grave fram av info kjekt å ha :P) fikk vasket bilen litt grundig i dag og lagt på voks, har ikke tid før neste år å polere an :( for travelt før jul. så fikk en kjap rundgang i dag her er bilde etter voksen er buffet av.

wibocxpignplxxn2mpez.jpg

når jeg kjørte hjem fra garasjen i dag så fikk jeg olje lys :shock: sjekket olja var nok der, olje pumpa sjekka jeg på mandag, lurte på hva det kan være. lure litt på om det kan være etter motor vasken at det begynte og skape seg da, med noe sensor eller noe. skal prøve å få lest ut feil koder i morgen. vis ikke noen har noen ide ka det kan være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk den nye nøkkel i posten i dag, ser bra ut dette er spent om jeg greier og få det til å fungere, nøkkelen er sendt til bergen i dag for å bli, skjært til, valgte å sende an en plass de hadde data kutter kontra for hand, blir litt bedre da.

bvasiiscqjavmowuatsx.jpg

ser ganske mye bedre ut den nye typen syns jeg da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Passer elektronikken fra den gamle inn i den nye da? forsto det slik på bimmerforums at det der var et håpløst prosjekt.

Nei elektronikken passer ikke rett over, den må modifiseres for å passe oppi, bestilte tom nøkel på ebay med knapper som skal passe over rens med elektronikken. Har snakket med noen på bavaria her i byn så hadde gjort det og fikk det til å fungere. Er spent å se om jeg får det til når nøkelen er slipt til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var rattet kommet :D

5a57kv6n833daw2aqzs8.jpg

fikk montert det i dag, ble mye bedre en det gamle, tenker litt på om jeg skal få det trekt om. hmm noen som har gjort det her inne og har noen plasser med gode eller dårlige av faringer.

bf9ebeqperiag20z7tbm.jpg

oppgraderte kompressoren i garasjen og i dag, liten forskjell :P

9e0srblttn2i5r5k0ufi.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Hay skal kjøpe meg nye lykter for begge av de jeg har nå lekker som bare det, smartingen som hadde bilen før meg sko drenere de og båret hull i glasse :/ va og hørte på pris for nye glass i deg å det kom på 1900kr stk med rabatt :o så har leita litt i dag og funnet ut to som kanskje kan være greie alternativer. noen som har noen kjennskap eller meninger angående disse to? trenger hjelp til å velge.

http://www.ebay.com/itm/99-01-BMW-E38-H ... 637wt_1037

http://www.ebay.com/itm/130529310613?ss ... 109wt_1270

Lenke til kommentar
Del på andre sider

definitivt den første av de to du nevner om du skal ha nye lykter. disse er de samme som gs selger for 5x prisen!!

men er penest de originale da. er ikke mulig å reparere hullet og tørke de ut skikkelig da? jeg ville helst vurdert nye lykteglass men.

er det xeon lykter du har da? selge i såfall?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

definitivt den første av de to du nevner om du skal ha nye lykter. disse er de samme som gs selger for 5x prisen!!

men er penest de originale da. er ikke mulig å reparere hullet og tørke de ut skikkelig da? jeg ville helst vurdert nye lykteglass men.

er det xeon lykter du har da? selge i såfall?

har vurdert og prøve og rep, de jeg har men ble ganske gira på nye etter jeg fikk høre pris :P det er kun det ene glasse som hull i, det ser ut som det er laget noe hjemme laget pakning søl er nok litt av det som leker og, så har bestilt nye pakninger i dag, kansje jeg selger de vis jeg går for nye, ja er xeon jeg har ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...