740AV Skrevet Desember 23, 2011 Share Skrevet Desember 23, 2011 For å si det sånn, så tror jeg ikke du får noe mindre dugg og fukt problemer med di lyktene du har linket til på ebay. Uansett, så syns jeg originale lykter ser mye mye bedre ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjelle Skrevet Desember 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2011 Har hat depo lykter før og veldig fornøyd med de, har og en kollega som har et depo sett på sinn e 39, de fungere bra og ser ikke så gale ut syns jeg. har litt lyst og bestille disse og prøve er jo en del billigere en å kjøpe deler til de jeg har, pluss jeg får med cfl ringer har tenkt på å skaffe meg det en stund nå. hmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet Desember 23, 2011 Share Skrevet Desember 23, 2011 Jeg hadde Depo lykter på min forige e38. Di kom det dugg i omtrent med en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjelle Skrevet Desember 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2011 Har og hørt det at de dogger fort, ikke vært borti dette før men det sko vist bare være og ta av glasse og lage en ny pakning så sko det fungere bra. Må nesten spøre, er ganske ny i forume her og bilder sliter jeg litt med, de må jo være så små. så må styre med å formatere de hver gang jeg skal legge noe ut, noen som har et enkelt program som kan gjøre dette med mer en et bilde om gangen? prøver og å få meg et avatar bilde men å få noe som er smått nok er ikke enkelt vis noen har noen tips tas disse imot med oppne armer. takk på forhånd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Desember 23, 2011 Share Skrevet Desember 23, 2011 I windows 7 mener jeg det skal være innebygget, bare høgreklikke på en mappe med bilder og trykke seg fram tror jeg. Om ikke, så er det bare å søke etter f.eks "image resizer" i google, tipper du får hundrevis av decent resultater. Skal du bare resize ett bilde, går det fint i paint. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Desember 23, 2011 Share Skrevet Desember 23, 2011 Dette paint.NET programmet fungerer ihvertfall fint for meg. Da det er veldig lettdrevet, og har mange fine funksjoner som f.eks resize image. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarli Skrevet Desember 25, 2011 Share Skrevet Desember 25, 2011 Har og hørt det at de dogger fort, ikke vært borti dette før men det sko vist bare være og ta av glasse og lage en ny pakning så sko det fungere bra. Her må du nok bare klatte på med sikaflex.. Jeg mener at disse lyktene var knekt flere steder i pakningsflaten Uansett er disse orginale lyktene 10 000ganger bedre enn jallalykter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjelle Skrevet Januar 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2012 Hay liten oppdatering, i dag begynte jeg og en på jobb og pusse, hjul buene og helt bak på bilen klar for lakk. det hadde begynt å boble litt skal få tatt noen bilder i morgen å få lagt ut. bilen skal sprøytes i helga. så er den klar for en full polering Jeg har problemer med at det lekker litt fra tanken, jeg har metall tank på min, lure på om de senere kommer med plastisk tank, og noen som vett hvordan det blir og sette i min? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Januar 5, 2012 Share Skrevet Januar 5, 2012 Har ikke hørt noe om plasttank til E38 nei dessverre, så her blir nok løsninga å kjøpe ny (litt i underkant av 10k) eller plukke ned tanken og reparere den. Jeg hadde selv rusten fals og rust div. andre plasser på min tank, så jeg tok den ned og renoverte den. Ikke så vanskelig egentlig, og så lenge den holder noen år så er det verd jobben kontra 10k i utgift spør du meg. Må jo uansett ned med den gamle tanken Vet du hvor lekkasjen er da? Kanskje du kommer til uten å demontere tanken dersom du er heldig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjelle Skrevet Januar 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2012 Ok da va dumt, likker ikke rust har prøvd og reparert tanken da det er rusta hull bitte litte, tetter dette så kommer det ut nytt etter en liten stund. planen er å finne en som er i litt bedre stand og pusse ned litt og gi an et godt lag med noe rust stopp. legger med et bilde av reparasjonen som er gjort. har brukt glassfiber sparker fungere helt topp den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Januar 5, 2012 Share Skrevet Januar 5, 2012 må ned med min tank også, begynner og bli lei av og ikke kunne fylle full tank mye er det som må ned for og få ned tanken? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Januar 5, 2012 Share Skrevet Januar 5, 2012 Greit å ta det skikkelig når man først holder på ja Må vel ned med mellomaksel og eksos, og demontere fotbrekkwirene. Ut med sitteputa til baksetet for å komme til pumpa. Ellers er det bare drivstoffslanger som må løsnes. Finnes en bra beskrivelse på BMW TIS dersom du har tilgang på det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjelle Skrevet Januar 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2012 Det skal ikke være så gale jobb. Må bare huske på i få mellomakslingen på rett plass. Pleier å markere på gummien så eg har et marke å gi etter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjelle Skrevet Januar 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2012 Da var bilen fått lakkert hjul buene bak, det begynte og boble litt i lakken skumle greier Så det dette ble pust ned grundig og grunnet med 2 komponent epoxy grunning. så nå skal det tectyleres inn over alt så ikke noe sånn drit kommer igjen. Så i dag ble bilen kjørt til garasjen jeg har og gjort klar til full polering, nå ut uka og helga. demonterte og lyktene for å se om det er noe å redde. det er båret 2 hull i ene glasse, noen som har tips hva jeg kan tette dette med? etter vask og clay, så ser jeg at lakken er ganske sliten og har en del og jobbe med. Ikke mins så fikk jeg revet vekk noe jeg lenge har vært klar for å så vekk. Vekk stygge chrome vekk stygge chrome!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Januar 10, 2012 Share Skrevet Januar 10, 2012 er det rustet hull bakom fangeren bak eller? under bagasjeluka? :S hadde endel rust på 730n og i hjulbuene bak. tok like godt å skiftet begge buene jeg. dyrt, men ble bra du bør ikke bruke clay på bilen om du ikke skal korrigere lakken. dette kan lage endel riper for å si det mildt. og da er det uber viktig at bilen er så ren som mulig først. lakken din kan nok reddes med en lakkorigering til våren nå kan du bare sette den inn med vox for å beskytte mot saltet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå